خبرگزاری کار ایران

گفتگو با قیم خانواده چراغی:

پیمانکار شهرداری با قرار وثیقه آزاد شد / سرنوشت وعده‌های مسئولان شهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۸۴

«بعد از انتشار خبر قتل برادرم، مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران به مناسبت‌های مختلف با خانواده وی دیدار کردند و برای دلجویی وعده‌هایی دادند که تا به امروز هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.»

پیمانکار رفع سد معبر ناحیه ۴ شهرداری تهران که در ارتباط با کشته شدن «علی چراغی»، بازداشت شده بود با تعیین قرار وثیقه آزاد شد.

«محمد چراغی» برادرکارگری که ۲۳ مردادماه توسط ماموران پیمانی شهرداری کشته شده بود، با اعلام این خبر به ایلنا گفت: آنطور که مطلع شده‌ایم قاضی پرونده برای پیمانکار شهرداری قرار وثبقه ۲۰۰ میلیون تومانی تعیین کرده است که او با پرداخت این وثیقه اکنون آزاد است.

قیم خانواده چراغی در مورد وضعیت پرونده قتل برادرش گفت: مراحل قضایی پرونده قتل در حال طی مسیر قانونی است و ما از طریق وکیل قانونی خود در جریان اتفاقات این پرونده قرار داریم.

برادر این کارگر در عین حال از ادامه بازداشت ۴ متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: این افراد متهم به درگیری با برادرم در روز حادثه هستند و در حال حاضر پرونده قضایی آن‌ها در آگاهی تهران در دست بررسی است.

قیم خانواده چراغی در بخش دیگری از این گفتگو از عملی نشدن وعده‌های مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران در خصوص رسیدگی به وضعیت خانوادگی برادرش خبر داد و گفت: بعد از انتشار خبر قتل برادرم، مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران به مناسبت‌های مختلف با خانواده وی دیدار کردند و برای دلجویی وعده‌هایی دادند که تا به امروز هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.

چراغی بابیان اینکه خانواده برادرش از پوشش بیمه برخوردار نیستند، گفت: به هیچ وجه از هیچ شخصی توقع نداریم و پیگیر روند قانونی پرونده هستیم اما وقتی در رسانه‌ها می‌خوانیم که مسئولان شهرداری به دلیل مسائل انسانی و اخلاقی خود را مسئول معرفی می‌کنند اما در عمل حتی پاسخ تماس‌های تلفنی ما را نمی‌دهند، متعجب می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز