خبرگزاری کار ایران

مسئول شوراهای کار استان فارس:

آثار تخلفات دولت گذشته در تامین اجتماعی؛ کارگران اکنون به سختی بازنشسته می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۴۳

«رواج بیمه‌های مکمل درمانی و کاهش تایید درخواست بازنشستگی کارگران مشمول قوانین سخت و زیان‌آور از جمله آثاری است که بصورت مستقیم از تخلفات مدیران گذشته بر جای مانده است / مدیران کنونی این سازمان سعی دارند با پیچیده کردن شرایط انجام تعهدات قانونی خود، به نوعی زیان‌های ناشی از تخلفات مدیران پیش از خود را جبران کنند.»

به اعتقاد رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس تخلف‌های مالی صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی بر کیفیت و کمیت خدمات بیمه‌ای این سازمان تاثیر گذاشته است.

«مهرزاد مویدی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: سرانجام نامشخص تخلف‌های مالی اداری صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی و بازنگشتن منابع به سرقت رفته این سازمان، باعثایجاد نگرانی‌هایی در خصوص استمرار خدمات این سازمان بیمه‌‌گر شده است.

وی با یادآوری اینکه از سالهای گذشته سازمان تامین اجتماعی همواره در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز ارائه خدمات به بیمه شدگان شاغل و بازنشسته با مشکل مواجه بوده است، افزود: در عمل نتیجه این وضعیت هرچه سخت‌تر شدن شرایط بازنشستگی و پرداختی‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی به جامعه ۳۰ میلیون نفری بیمه شدگان بوده است.

وی با بیان اینکه رواج بیمه‌های مکمل درمانی و کاهش تایید درخواست بازنشستگی کارگران مشمول قوانین سخت و زیان‌آور از جمله آثاری است که بصورت مستقیم از تخلفات مدیران گذشته بر جای مانده است، افزود: به نظر می‌رسد که مدیران کنونی این سازمان سعی دارند با پیچیده کردن شرایط انجام تعهدات قانونی خود، به نوعی زیان‌های ناشی از تخلفات مدیران پیش از خود را جبران کنند.

وی افزودک این درحالی است جامعه بیمه‌شدگان این سازمان انتظار دارند تا طبق گفته‌های دولت کمیت و کیفیت خدمات این سازمان بیمه‌ای متحول شود.

به گفته مویدی در چنین شرایطی توقع بیمه شدگان این است که به جای سختگیری‌های بی‌مورد در مورد درخواست‌های قانونی بیمه شدگان در خصوص اعاده اموال به تاراج رفته این سازمان اقدام مقتضی صورت بگیرد. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز