خبرگزاری کار ایران

یک کارگر بیمه شده در خرمشهر:

تامین اجتماعی هزینه آزمایش چکاپ کامل را پوشش نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۳۶

«پلی کلنیک سوم خرداد خرمشهر که تنها درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در این شهرستان است، بابت انجام آزمایش چکاپ کامل مبلغ ۵ هزار تومان از بیمه شدگان اخذ می‌کند و این در حالی است که پیش از این انجام این آزمایش در درمانگاهای تامین اجتماعی رایگان بود.»

یک کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در خرمشهر از سازمان تامین اجتماعی خواست هزینه آزمایش چکاپ کامل کارگران بیمه شده را پوشش دهد.

«حسین عثمانی» با اشاره به کاهش خدمات درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان به ایلنا گفت: پلی کلنیک سوم خرداد خرمشهر که تنها درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در این شهرستان است، بابت انجام آزمایش چکاپ کامل مبلغ ۵ هزار تومان از بیمه شدگان اخذ می‌کند و این در حالی است که پیش از این انجام این آزمایش در درمانگاهای تامین اجتماعی رایگان بود.

او با بیان اینکه این واحد درمانی فاقد پزشکان متخصص است، در ادامه افزود: پاسخ مسئولان درمانگاه در قبال دریافت هزینه آزمایش، ابلاغ بخشنامه جدید از سوی سازمان تامین اجتماعی است که مجوز اخذ پول را به درمانگاه سوم خرداد داده است.

این کارگر در بخش دیگری از این گفتگو به کمبود مراکز درمان مستقیم کارگران بیمه شده در خرمشهر اشاره کرد و گفت: وجود یک مرکز درمان مستقیم، پاسخگوی نیازهای درمانی بیمه‌شدگان این منطقه نیست.

عثمانی ادامه داد: بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان نزدیک‌ترین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی به خرمشهر است که به دلیل دور بودن بعد مسافت بیمه شدگان خرمشهری از دریافت خدمات درمانی این مرکز در مواقع ضروری محرومند.

این کارگر در خاتمه ضمن تاکید بر توسعه درمان مستقیم در شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: این درحالیست که کارگران هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند اما حتی با بروز جزئی‌ترین بیماری‌ها، پس از مراجعه به بیمارستان‌ها و درمانگاهای تامین اجتماعی از خدمات درمانی ارائه شده ناراضی بوده و آن را در شأن خود نمی‌دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز