خبرگزاری کار ایران

شائبه برکناری یک مدیر وزات کار به دلیل افطاری دادن در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۲۸

نماینده مردم ارومیه در مجلس که خود افشا کننده برگزاری این مراسم افطاری پرهزینه در مجلس بود، پیش از این گفته بود: دادن افطاری در برج میلاد با حقوق بازنشستگان مورد پسنده بنده نیست. من حرامش می‌دانم و تحریمش هم کردم.

یک روز پس از آنکه نادر قاضی‌پور در نطق میان دستور خود برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را به دلیل برگزاری مراسم افطار در برج میلاد دانست و بدلیل این برکناری از وزیر کار تشکر کرد، صبح امروز خبر انتصاب محمود اسلامیان در سمت مدیرعاملی این صندوق به طور رسمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس که خود افشا کننده برگزاری این مراسم افطاری پرهزینه در مجلس بود، پیش از این گفته بود: دادن افطاری در برج میلاد با حقوق بازنشستگان مورد پسنده بنده نیست. من حرامش می‌دانم و تحریمش هم کردم.

در زمان انتشار خبر برگزاری این مراسم، مدیر روابط عمومی وزارت کار گفته بود «ما برگزار کننده مراسم نبودیم بلکه صندوق بازنشستگی کشوری برگزار کننده آن بود.» مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تکذیب برگزاری مراسم افطاری، گفته بود «این مراسم در برج میلاد صرفا رونمایی از " سلامت کارت بازنشسته‌ها " بوده و هیچ افطاری هم در کار نبوده است.»

سجادی گفته بود «صندوق بازنشستگی یک افطاری ساده برای پرسنل خود در جایی داشته است. افطاری ساده‌ای که عرف بعضی از ارگان‌ها است اما برنامه مفصلی نبوده است.»

اما با وجود آنکه تنها دلیل ذکر شده برای برکناری این مدیر وزارت کار از جانب قاضی‌پور مطرح شده است، اما برکناری به دلیل عملی که حدود سه ماه قبل رخ داده، عجیب به نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز