خبرگزاری کار ایران

انتصاب یک مدیر «چهار شغله» در صندوق بازنشستگی کشوری

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۴۹

«اگرچه پیگیری خبرنگار ما درباره وضعیت مدارک تحصیلی این مدیر دولتی به نتیجه مشخصی نرسیده است اما آقای دکتر همزمان به تدریس در دانشگاه مشغول بوده و درآمد ماهیانه ایشان تنها از مشاوره شرکت معدنی گل‌گهر ۱۲ میلیون تومان گزارش شده است.»

یکی از مدیران منصوب شده در صندوق بازنشستگی کشوری همزمان بیش از ۴ پست مدیریتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری که چندی پیش به این سمت منصوب شده است همزمان در یک بانک، یک صندوق مالی اعتباری و چند شرکت مشغول به کار می‌باشد و همزمان حدود ۱۰۴ شرکت غیردولتی و ۲۱ شرکت مدیریتی را اداره می‌کند.

این انتصاب در حالی انجام گرفته است که مقامات دولت به خصوص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکیداتی مبنی بر به کار گیری مدیران در یک مجموعه اقتصادی و عدم اشتغال آنان به صورت همزمان در چندین بنگاه اقتصادی داشته‌اند.

با وجود این تاکیدات منابع موثقی به ایلنا اطلاع داده‌اند که آقای دکتر «ع. ح» که به تازگی در یکی از سطوح عالی مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده است همزمان عضو هیات مدیره بانک گردشگری، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه توسعه ساختمانی سرمایه، قائم مقام موسسه مالی اعتباری نور، مشاور شرکت معدنی گل‌گهر و گهر زمین می‌باشد.

با توجه به شعار دولت اعتدال مبنی بر به کارگیری افراد شایسته در مشاغل مدیریتی و پرهیز از اشتغال همزمان یک فرد در چند پست مدیریتی به نظر می‌رسد ویژگی‌های بارز یک مدیر می‌تواند مدیران بالادستی را جمع‌بندی سیاسی باشد که از یک فرد در چندین پست مدیریتی استفاده شود.

اگرچه پیگیری خبرنگار ما درباره وضعیت مدارک تحصیلی این مدیر دولتی به نتیجه مشخصی نرسیده است اما آقای دکتر همزمان به تدریس در دانشگاه مشغول بوده و درآمد ماهیانه ایشان تنها از مشاوره شرکت معدنی گل‌گهر ۱۲ میلیون تومان گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز