خبرگزاری کار ایران

در بیست و نهمین روز از آغاز اعتصاب:

کارفرما از خرید کارخانه «کاشی گیلانا» منصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۴۳

«مدیریت جدید که همزمان خریدار سهام کارخانه نیز محسوب می‌شود، قیمت کار‌شناسی کارخانه را نپذیرفته است. / پایان روز ۱۷ مهر، آخرین مهلتی بود که مسئولان شهرستانی برای اعلام نظر نهایی خریدار در زمینه خرید کارخانه کاشی گیلانا داده بودند.»

در بیست و نهمین روز از آغاز اعتراضات صنفی در کارخانه «کاشی گیلانا»، یکی از منابع خبری ایلنا از انصراف کارفرمای جدید برای خرید سهام کارخانه خبر داد.

این کارگر کارخانه گیلانا که هویت‌اش نزد ایلنا محفوظ است، با اعلام این خبر گفت: مدیریت جدید که همزمان خریدار سهام کارخانه نیز محسوب می‌شود، قیمت کار‌شناسی کارخانه را نپذیرفته است. به همین دلیل روز یکشنبه(۲۰ مهر ماه) وی با ارسال نامه‌هایی جداگانه به استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان رودبار از خرید کارخانه انصراف داده است.

او گفت: همچنین آقای «بصیری» در نامه خود علاوه بر انصراف از خرید کارخانه مدعی فروش سهام خود در کارخانه شده است.

این کارگر کاشی گیلانا همچنین افزود: پایان روز ۱۷ مهر، آخرین مهلتی بود که مسئولان شهرستانی برای اعلام نظر نهایی خریدار در زمینه خرید کارخانه کاشی گیلانا داده بودند اما به درخواست وی اعلام نظر نهایی به روز یکشنبه(۲۰ مهر) موکول شده بود.

به ادعای وی، همچنین در جلسه‌ای که روز چهارشنبه(۱۶ مهر) در فرمانداری رودبار برای مشخص شدن موضع خریدار برگزار شد آقای بصیری حضور پیدا نکرد.

او در ادامه اظهار داشت: اعلام انصراف از خرید از سوی کارفرمای فعلی کارخانه در حالی مطرح شده است که وی به ارزش گذاری کارخانه گیلانا به قیمت ۵۲ میلیارد تومان اعتراض دارد.

او گفت: خریدار کارخانه معتقد است که این واحد باید بر اساس توافق کارفرمای قبلی با او به قیمت ۲۸ میلیارد تومان واگذار شود.

به گفته این منبع خبری، مسئولان استانی و شهرستانی با توجه به مشخص شدن موضع گیری‌های کارفرمای کارخانه در زمینه خرید کارخانه، باید سریعا با تشکیل جلسه اضطراری با سایر خریداران کارخانه وارد مذاکره شوند تا زودتر مشکلات کاشی گیلانا برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز