خبرگزاری کار ایران

تجلیل کانون کارگران ساختمانی از رئیس فراکسیون کارگری مجلس

کد خبر : ۲۱۶۶۹۱

رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور با اهدای لوح تقدیر به علیرضا محجوب از فعالیت و زحمات او برای مجموعه کارگران ایران قدردانی کرد.

کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور به پاس فعالیتهای علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی برای کارگران ایران با اهدای لو ح تقدیر از این نماینده مجلس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در گردهمایی دبیران اجرایی خانه کارگر استانهای سراسر کشور که صبح امروز در مجتمع کارگران چمخاله در استان گیلان برگزار شد رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور به نمایندگی از کارگران ساختمانی ایران با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از فعالیت و زحمات او برای مجموعه کارگران ایران در طی سالیان گذشته قدردانی کرد.

همچنین لوح های تقدیر و هدایایی نیز به آقایان نصیری و توکلی اهدا شد.

علیرضا محجوب در حاشیه این برنامه اظهار داشت: بیمه کارگران ساختمانی یکی از بزرگترین اقداماتی بود که در حوزه کارگران انجام شد و خوشبختانه کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور در این راه فعالیت خوبی داشتند و جناب آقای اکبر شوکت نیز اولین کسی بود که از انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در این راه قدم برداشت.

وی افزود: با اقای اکبر شوکت رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی بارها جلساتی در مجلس شورای اسلامی برای برطرف شدن مشکلات پیش روی طرح بیمه کارگران ساختمانی داشتیم که البته هنوز هم این اشکالات به صورت کامل برطرف نشده و جلساتی پیرامون این موضوع داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز