خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارکنان حمل و نقل بلژیک در اعتراض به ریاضت اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۶۲

«کارکنان بخش‌های حمل و نقل هوایی و ریلی داخلی و خارجی بلژیک در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی جدید دولت این کشور به مدت یک روز اعتصاب کردند.»

در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی جدید دولت کارکنان بخش راه آهن و هوایی بلژیک، اعتصاب کردند.

به گزارش فرانس ۲۴، با آغاز اعتصاب سراسری در سیستم حمل و نقل هوایی و ریلی بلژیک، حمل و نقل این کشور تقریبا فلج شد.

بر همین اساس، کارکنان بخش‌های حمل و نقل هوایی و ریلی داخلی و خارجی بلژیک در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی جدید دولت این کشور به مدت یک روز اعتصاب کردند.

سخنگوی فرودگاه بروکسل اعلام کرد، از یک شنبه شب به مدت ۲۴ ساعت تمام پروازهای این کشور لغو شده است.

وی افزود به دلیل اعتصاب تمامی کارکنان فرودگاه‌ها در طول این اعتصاب ۶۰۰ پرواز ورودی و خروجی این کشور اجازه فرود و پرواز نخواهند داشت.

شرکت راه آهن بلژیک نیز اعلام کرده است از ساعت ۲۱ روز گذشته تا ۲۱ روز جاری حرکت قطارهای به مقاصد داخلی خارجی در این کشور نیز لغو شده است.

طی روز جاری این اعتصاب گسترش بیشتری خواهد یافت و رانندگان اتوبوس، کارکنان سیستم مترو، مدارس، شرکت‌ها، و برخی مقامات دولتی این کشور نیز به جمع اعتصاب کنندگان می‌پیوندند.

دولت بلژیک قصد دارد تا از سال آینده سیاست‌هایی را اجرایی کند که به افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور منجر می‌شود، این اقدام با مخالفت اتحادیه‌های مختلف در این کشور روبرو شده است.

یکی دیگر از سیاست‌های دولت نخست وزیر این کشور، چالز می‌شل، افزایش سن بازنشستگی در این کشور است که این اقدام نیز با مخالفت مردم بلژیک روبرو شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز