خبرگزاری کار ایران

فردوسی‌پور:

کسی نمی‌تواند گناه باخت تیم ملی را گردن من بیاندازد!

کد خبر : ۲۱۳۰۹

از سال 2003 به بعد یادم نمی‌آید مسابقه‌ای را برای تیم ملی در روزهای حساس گزارش کرده باشم و تیم ملی باخته باشد.

عادل فردوسی پور می‌گوید هیچ کس نمی‌تواند گناه باخت تیم ملی را به گردن او بیاندازد!

به گزارش ایلنا به نقل از خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور که بعد از بازی ایران و ازبکستان با گزارش او تعدادی از روزنامه‌های ورزشی، درباره‌اش نوشته بودند باز او بازی را گزارش کرده و تیم ملی باخته است، می‌گوید:« از سال 2003 به بعد یادم نمی‌آید مسابقه‌ای را برای تیم ملی در روزهای حساس گزارش کرده باشم و تیم ملی باخته باشد. چرا قبل از آن و دوره مربیگری بلاژ یکسری از خدا بی‌خبر چیزهایی درباره ام می‌گفتند اما از آن موقع خیلی گذشته و این بازی با ازبکستان اولین باخت تیم ملی بعد از مدت‌ها بود که من بازی را گزارش می کردم!(با صدای بلند می‌خندد)»

عادل درباره مصدومیتش و اینکه در آن بازی دوستانه در دانشگاه شریف گل‌های زیادی از دست داده تا لقب آرش برهانی بگیرد هم می‌گوید:« آقا این ها همه اش شایعه است. اولا که پس گل به ان قشنگی را کی زد؟ آن هم با پای مصدوم؟ من کجا برهانی بودم؟»

او درباره پخش گل خودش در بازی تیم رسانه ورزش با ضربه چیپ که از برنامه 90 پخش شد هم می‌گوید:« خداییش آیتم این گل را ندیده بودم وگرنه نمی گذاشتم پخش شود! ولی حال کردی چه گلی شد؟»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز