خبرگزاری کار ایران

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری خبر داد:

هاشمی​ و قالیباف در صدر نظرسنجی​های انتخاباتی

کد خبر : ۵۳۵۷۲

بر اساس اظهارات باهنر، افرادی چون هاشمی​، خاتمی و قالیباف در صدر نظرسنجی​های انتخاباتی هستند و ائتلاف 2 + 1 زیر 30 درصد رای دارد.

 در حالی که ائتلاف 2 + 1 معتقد است که 60 درصد آراء انتخاباتی را در اختیار دارد، یک کاندیدای احتمالی انتخابات با رد این ادعا معتقد است هاشمی​، خاتمی و قالیباف در صدر نظرسنجی​های انتخاباتی هستند و ائتلاف 2 + 1 زیر 30 درصد رای دارد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب؛ محمدرضا باهنر در عین حال می گوید: نظرسنجی​ها قابل اعتمادند ولی قابل تکیه نیستند، چرا که بعضا به سرعت تغییر می​کنند

محمدرضا باهنراز نظرسنجی​های انتخاباتی متنوعی خبر داد و به خبر گفت که برخی همه گروه​های سیاسی و چهره​های منفرد از اصلاح طلب و اصولگرا و خاتمی و هاشمی را هم در بر می​گیرد و برخی صرفا معطوف به طیف خاصی هستند.

او که می​گفت،در مجموع این نظرسنجی​ها هیچ فرد یا طیفی وجود ندارد که بیش از ۲۰ درصد آرا را به خود اختصاص داده باشد، در پاسخ به اینکه در نظرسنجی​هایی که جامعیت بیشتری میان افراد و گروه​های سیاسی دارد، چه کسانی در بالاترین سطح هستند، گفت: آقایان هاشمی، خاتمی و بعد از آنها آقای قالیباف بیشترین آرا را به خود اختصاص داده​اند.

وی با بیان اینکه برخی نظرسنجی​ها نیز با ارقامی اعلام می​شوند که چندان نزدیک به واقعیت نیستند، ادامه داد: مثل نظرسنجی​ای که به نقل از ۱+۲ مطرح شد که آنها ۶۰ درصد رای دارند!

وی گوید: این در حالی است که در آخرین نظرسنجی​ها، مجموع آرای این سه نفر کمتر از ۳۰ درصد بوده است!

نایب رئیس مجلس توضیح داد که تحولات آینده فضای سیاسی کشور، نتایج متفاوتی بر این نظرسنجی​ها خواهند داشت و خاطرنشان کرد: برخی چهره​ها، آرایشان از سقف شروع می​شود و به تدریج ریزش می​کند. آرای برخی نیز از کف شروع می​شود و به تدریج رویش می​یابد. برای همین است که معتقدم نظرسنجی​ها قابل اعتمادند ولی قابل اتکا نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز