خبرگزاری کار ایران

حدادعادل درسیزدهمین یادواره ۱۶۰ شهید پایگاه شهید رجایی کاشان:

عشق به شهدا موتور محرکه انقلاب اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۸

ملت ایران با اقتصاد مقاومتی و در سایه مدیریت، صبرو تحمل داغ آرزوی تسلیم ملت ایران را بردل دشمنان خواهد گذاشت و کاری خواهد کرد که دشمن آرزوی شکست ایران را به گور ببرد.

ایلنا: «غلامعلی حداد عادل» گفت: ملت ایران با اقتصاد مقاومتی و در سایه مدیریت، صبرو تحمل داغ آرزوی تسلیم ملت ایران را بردل دشمنان خواهد گذاشت و کاری خواهد کرد که دشمن آرزوی شکست ایران را به گور ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه پنجم شهریورماه سال جاری در مراسم سیزدهمین یادواره ۱۶۰ شهید پایگاه شهید رجایی حوزه مقاومت امام حسین کاشان، ضمن بیان بخشی از ویژگی‌های شهدا گفت: عشق به شهدا موتور محرکه انقلاب اسلامی ایران است.

وی به اتفاقات کشور سوریه، مصر و فلسطین اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد با جوسازی و تبلیغات رسانه‌ای و به بهانه‌های دروغ دولت سوریه را متهم به استفاده از جنگ افزارهای شیمیایی کند و به این کشور حمله نظامی کند، درحالی که مخالفان دولت سوریه در جنگ از سلاح‌های شیمایی استفاده نموده‌اند.

وی انقلاب اسلامی ایران را به جهت داشتن ولایت فقیه با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت دانست و گفت: در سایه ولایت فقیه دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند در بین مردم ایران اختلاف ایجاد کنند.

حداد عادل با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی ایران با دلاوری و شهادت خودشان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را به امریکا و دشمنان اسلام چشاندند، خطاب به حاضرین گفت: باید قدر این انقلاب را بدانیم، چون با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی یک اتفاق بزرگی در کشور رخ داد، لذا مبادا این پیروزی را دست کم بگیریم و خدای ناکرده گوش به تبلیغات دشمن بدهیم.

مشاور مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه مبادا کسانی که لباس تن خودشان را خودی می‌دانند در ما اثر کنند گفت: خوشبختانه با گذشت چندین سال از جنگ نابرابر، ملت سرافراز کشورمان محله به محله شهر شهر یاد شهدای خود را گرامی می‌دارند و به مصیبت‌هایی که براهل بیت و سید الشهدا وارد شده گریه می‌کنند و با آرمان‌های امام راحل و رهبرمان تجدید بیعت می‌کند.

حداد عادل با بیان اینکه ملت ایران هیچ موقع اجازه باز شدن دست شوم دشمنان و بیگانگان به کشورمان را نخواهد داد گفت: پیام شهدا این است که پشت سر رهبر باشید و همچنان که او پرچم راهنمایی را از امام تحویل گرفته پشت سر او حرکت کنید.

وی به بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان به کشورمان اشاره کرد و گفت: چون دشمنان در جنگ نتوانستند بر اراده ملت ایران پیروز شوند، حالا فکر می‌کنند با تحریم و فشارهای اقتصادی می‌توانند ملت ایران را شکست دهند، ولی این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره با ایثار و شهادت و شعار هیهات من الذله در مقابل دشمنان می‌ایستد گفت: انشاءالله ملت ایران در سایه اقتصاد مقاومتی و با مدیریت، صبر و تحمل داغ آرزوی شکست را بر دل دشمنان خواهند گذاشت.

وی تصریح نمود: شهدا اگر روزی از ما بپرسند امانتی که با خون خود به‌دست آوردیم بعد از ما چگونه از آن نگهداری کردید ملت ایران با سرافرازی خواهد گفت ما میراث شهدا را حفظ کردیم و هیچ موقع دست از ولایت بر نمی‌داریم و تسلیم دشمن نمی‌شویم.

سیزدهمین یادواره ۱۶۰ شهید پایگاه شهید رجایی حوزه مقاومت امام حسین کاشان شامگاه پنجم شهریورماه با حضورغلامعلی حداد عادل، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین ادارات نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان کاشان همراه با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در سالن بنیاد شهید کاشان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز