خبرگزاری کار ایران

عضو منتخب شورای اسلامی شهر کاشان در گفتگو با ایلنا:

برای رفع بحران آب در کاشان هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۹

علیرغم سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای که دولت‌های گذشته برای رفع بحران آب در کاشان نموده‌اند، به ویژه در انتقال پروژه انتقال آب زاینده رود به کاشان، متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به آنچه که مطلوب و مورد نظر مردم است برسیم.

ایلنا: عضو منتخب شورای اسلامی شهر کاشان گفت: علیرغم سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای که دولت‌های گذشته برای رفع بحران آب در کاشان نموده‌اند، به ویژه در انتقال پروژه انتقال آب زاینده‌رود به کاشان، متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به آنچه که مطلوب و مورد نظر مردم است برسیم.

«علیرضا پورعسگری» در حاشیه سومین همایش بحران آب در دشت کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان بحران آب در دشت کاشان را به عنوان یک موضوع جدی در سطح ملی دانست و گفت: کاشان از مناطقی است که در محدودیت بحران آب واقع شده است، هرچند از دیرباز نسبت به چاره‌اندیشی در جهت رفع این بحران تلاش‌هایی انجام شده است، ولی هنوز به نقطه مطلوب و موردنظری که رفع بحران باشد نرسیده‌ایم.

وی کم آبی در دشت کاشان را مشکل دیرینه این منطقه عنوان نمود و گفت: امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که از ناحیه دستگاه‌های مختلف در کاشان انجام می‌شود، بتوانیم این دغدغه مردم، مجموعه کشاورزان، صنعتگران و بحرانی که در آب شرب با آن مواجه می‌باشیم برطرف شود.

پورعسگری فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب را مهم ارزیابی کرد و گفت: شورای اسلامی شهر کاشان نیز به صورت فعال پیگیری‌های لازم را درجهت رفع این معضل در دستور کار خود قرار می‌دهد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر کاشان روش‌های آبیاری سنتی و غیرعلمی آبیاری در فضای سبز را نیز یکی دیگر از مشکلات این حوزه دانست و گفت: هرچند اقدامات خوبی جهت تغییر روش‌های آبیاری طی چند سال گذشته در شهرستان کاشان صورت گرفته، ولی کافی نیست و باید اهتمام جدی خود را در اصلاح و بهینه کردن آبیاری برداریم تا با کاهش مصرف از منابع آبی زیرزمینی که پس‌اندازی برای آیندگان است به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز