خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

بیش از 88 درصد دانش آموزان کاشان در امتحانات نهایی خرداد قبول شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۱۱

در تحلیل آماری نتایج امتحانات نهایی نوبت خرداد سال جاری 88 درصد ممیز 88 صدم درصد (88/88)دانش آموزان سال سوم متوسطه شهرستان کاشان قبول شده‌اند که نسبت به سال قبل دو درصد افزایش یافته است.

ایلنا: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در تحلیل آماری نتایج امتحانات نهایی نوبت خرداد سال جاری ۸۸ درصد ممیز ۸۸ صدم درصد (۸۸/۸۸) دانش آموزان سال سوم متوسطه شهرستان کاشان قبول شده‌اند که نسبت به سال قبل دو درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «غلامحسین ناصح» در نشست معاونان آموزشی مدارس متوسطه کاشان با اعلام این خبر افزود: در این تحلیل، دختران در مجموع سه رشته، با ۹۳ درصد ممیز ۵ صدم (۰۵/۹۳)، و پسران با ۸۳ درصد ممیز ۹۵ صدم (۹۵/۸۳)، قبولی داشته‌اند.

وی بااشاره به نمودارهای مقایسه‌ای رشته‌های تحصیلی اظهار داشت: درصد قبولی دانش آموزان کاشان، در گروه ریاضی با ۹۳ درصد ممیز۹۵ صدم (۹۵/۹۳)، به میزان دو درصد ممیز ۴۳ صدم (۴۳/۲) و در گروه تجربی، با ۹۵ درصد ممیز ۱۶ صدم (۱۶/۹۵)، به میزان دو درصد ممیز ۳۹ صدم درصد بالا‌تر از میانگین قبولی استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: در امتحانات نهایی خرداد سال جاری، ۲۳ هزار و ۵۳ نفر درس از دانش آموزان سال سوم متوسطه کاشان شرکت داشتند که ۱۳ هزار و ۸۸ نفر درس دختر و ۹ هزار و ۹۶۵ نفر درس پسر بودند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های کیفیت بخشی آموزش مثل دفترهای هوشمند کلاسی، طرح راهبران آموزشی و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه در نوبت بعداز ظهر و پنجشنبه از جمله برنامه‌هایی بود که در سال تحصیلی جاری، در مدارس کاشان اجرا شد.

وی تصریح کرد: حجم و تنوع محتوای آموزشی، یکی از عوامل افت تحصیلی است که باعث شده تا خانواده‌ها به طرف موسسات خصوصی جلب شوند که مدرسان آن با فنون تدریس آشنایی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز