خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

فرهنگیان کاشان در کلاس‌های ضمن خدمت شرکت می‌کنند

کد خبر : ۱۰۱۱۶۷

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از شرکت210 نفر از فرهنگیان پایه سوم ابتدایی این شهرستان در دوره های ضمن خدمت خبر داد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از شرکت۲۱۰ نفر از فرهنگیان پایه سوم ابتدایی این شهرستان در دوره‌های ضمن خدمت خبر داد.

«علیرضا فاضل دربندی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر کامل کتاب‌های درسی سال سوم دوره ابتدایی، آموزگاران این پایه در دوره‌های بازآموزی و شیوه‌های تدریس این دروس بر پایه استفاده از فناوری‌های مدرن شرکت می‌کنند.

وی افزود: تغییرات صورت گرفته در کتاب ریاضی مبتنی بر تحلیل و نیازمند پیگیری دانش آموز از راههای مختلف برای رسیدن به جواب نهایی است و کتاب علوم و فارسی نیز با نگرش پژوهش محور با هدایت معلم نوشته شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این دوره ۱۲ نفر از مدرسان، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان تهران، طی دو مرحله، به آموزش آموزگاران مدارس دولتی و غیر دولتی می‌پردازند.

به گفته وی، این دوره ۱۲۸ ساعت آموزش ضمن خدمت است که در مرحله اول، ۶۰ درصد محتوا در شهریور ماه آموزش داده می‌شود و بقیه در طول سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: تغییر کتاب‌های درسی بر اساس اجرای سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی از سه سال پیش آغاز شده است که معلم سرنخ اصلی آموزش تعریف شده است که با ارائه کلیات، دانش آموز را به تحقیق و گردآوری اطلاعات رهنمون می‌شود.
فاضل دربندی، با اشاره به تحولات صورت گرفته در منابع آموزشی دوره ابتدایی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین، برای پیشرفت و موفقیت تعامل سه جانبه معلم، دانش آموز و خانواده بسیار مهم و ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز