خبرگزاری کار ایران

رئیس جهادکشاورزی کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

بهره برداری از 14 طرح آب و خاک در کاشان به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۰

رئیس جهادکشاورزی شهرستان کاشان از به بهره برداری رسیده ۱۴ طرح در بخش‌های آب و خاک، استخرهای تنظیمی و ذخیره آب با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ ملیون ریال در شهرستان کاشان خبرداد.

ایلنا: رئیس جهادکشاورزی شهرستان کاشان از به بهره برداری رسیدن ۱۴ طرح در بخشهای آب و خاک، استخرهای تنظیمی و ذخیره آب با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ ملیون ریال در شهرستان کاشان خبرداد.

«عباس زیلایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر با اشاره به اینکه ۸۰ درصد این طرح‌ها پروژه‌های بخش‌های آب و خاک، استخرهای تنظیمی و ذخیره آب است و بقیه طرحهای متفرقه است، افزود: با بهره برداری این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این طرح‌ها در بخش نیاسر به دلیل مشکلات شدیدی که روستاهای این بخش داشتند به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: سال گذشته نیز بر اثر سیل‌هایی که در منطقه کاشان و نیاسر اتفاق افتاد، بیش از ۷۰ درصد این پروژه ها در روستاهای برزآباد، نشلج، رحق، ازناوه و ارمک از توابع بخش نیاسر به بهره برداری می‌رسد.

رئیس جهادکشاورزی کاشان تصریح نمود: حدود ۷۰درصد از اعتبارات این پروژه‌ها از محل تسهیلات بخش کشاورزی و ۳۰ درصد نیز توسط آورده بخش خصوصی تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز