خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر مشارکت و امور سرمایه گذاری شهرداری کاشان:

عملیات اجرایی پروژه میدانگاه آقا کاشان آغاز می شود

کد خبر : ۶۶۷۹۵

مدیر دفتر مشارکت و امور سرمایه گذاری شهرداری کاشان و مدیر عامل شرکت عمران و احیاء بافت فرسوده از آغاز عملیات اجرایی پروژه میدانگاه آقا کاشان همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر دفتر مشارکت و امور سرمایه گذاری شهرداری کاشان و مدیر عامل شرکت عمران و احیاء بافت فرسوده از آغاز عملیات اجرایی پروژه میدانگاه آقا کاشان  همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

 سعید طالعی  در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان، اعتبار اولیه اجرای این طرح را مبلغ 89 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل فروش اوراق مشارکت عنوان کرد و گفت: به منظور تکمیل و بهره برداری تا اتمام این طرح 450 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر عامل شرکت عمران و احیاء بافت فرسوده مساحت این پروژه را 32 هزار و 300 متر مربع ذکر کرد و گفت: تسهیل عبور و مرور داخل محله ای میدانگاه, افزایش محل های پارک اتومبیل در سطح محله را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی همچنین تسهیل عبور و مرور در مرکز شهر و کاهش بار ترافیکی خیابان اباذر و محدوده های بازار بزرگ شهر، بهبود وضعیت عبور و مرور در خیابان آیت اله یثربی به دلیل ایجاد تقاطع سواره در بخش میانی خیابان و اتصال شریان درجه یک شهری خیابان طالقانی و خیابان امام خمینی و ایت اله یثربی به یکدیگر از طریق بلوار فاطمیه از دیگر اهداف طرح دانست.

طالعی طول مسیر این بلوار را 600 متر اعلام کرد و گفت: افزایش خدمات و کاربری های عمومی، کمک به توسعه اقتصادی شهری, ایجاد پروژه های پیشگام و کمک به بهبود ارتقا کیفی محله, افزایش ارزش افزوده زمین در منطقه و انگیزه جهت بازگشت اهالی بومی به محل, جلوگیری از دو بخشی شدن کاشان از نظر اقتصادی و توزیع متعادل و عادلانه امکانات و توسعه در شهر از مزایای اقتصادی این طرح است.

وی تاکید بر تامین امنیت عرصه های عمومی و افزایش روح نشاط و شادابی برای ساکنان گفت: ارتقا سطح کیفیت زندگی در عرصه های عمومی مانند تامین ایمنی در سرتاسر مسیر سواره و پیاده هم بخشی دیگر از مزایای اجرای طرح مذکور است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز