خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر؛

دانشآموزان مدرسه ولی عصر کاشان، "تصویر مهربانی" را نقاشی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۱

در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر و هفته معلم، نمایشگاه نقاشی "تصویر مهربانی" با آثار دانش آموزان مدرسه راهنمایی ولی عصر(عج) کاشان، برپا شد.

ایلنا - کاشان: در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر و هفته معلم، نمایشگاه نقاشی "تصویر مهربانی" با آثار دانش آموزان مدرسه راهنمایی ولی عصر(عج) کاشان، برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان کارشناس هنری مدرسه ولی عصر(عج) کاشان در آیین گشایش نمایشگاه "تصویر مهربانی" در این مدرسه گفت: هنر و خلق آثار هنری ابزار بیان احساسات و شناسایی خلاقیت به ویژه در گروه سنی کودکان و نوجوانان است.

"حسین غفوری"  افزود: آثار هنری، به کودکان امکان می‌دهد که احساسات و آنچه را که قادر به بیانش نیستند، آشکار سازند.

به گفته وی، برپایی این نمایشگاه، فرصت خوبی است تا دانش آموزان، با همه احساس و عاطفه خود، سپاس و قدردانی خود را به اولیا خانه و مدرسه در مقام مادر و معلم ابراز کنند.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه در سالروز تولد حضرت زهرا(س) و مشارکت دانش آموزان در برگزاری آن، فرصت خوبی برای تبیین تعالیم دینی و آشنایی دانش آموزان با بزرگان مذهبی است تا زندگی و رفتار آنها را الگوی زیستن خود قرار هند.

وی تصریح کرد: ارتقا و کیفیت بخشی آموزش درس هنر و پرورشی و ذوق هنری دانش آموزان از دیگر اهدافی است که در برپایی این نمایشگاه طراحی شده است.
افزود: شناسایی استعدادهای هنری دانش آموزان و تشویق آنها به انجام فعالیت های هنری و غیر درسی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

غفوری گفت: در این نمایشگاه 60 تابلو نقاشی از دانش آموزان با تکنیک مدادرنگی، کلاژ و طراحی سایه روشن به نمایش گذاشته شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز