خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان درگفتگو با ایلنا

موفقیت آمیز بودن مانورها درکاشان دلیل اصلی اجرای پایلوت کشوری مانور طرح محب دراین شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۲

با توجه به اینکه شهرستان کاشان تاکنون در برگزاری مانورهای مختلف موفق عمل کرده و بهترین موقعیت را از نظر ارتباط با مسئولین و رفع نقص های احتمالی دربرداشت فرایندهای مختلف دارد اجرای طرح مجب به صورت پایلوت کشوری دراین شهرستان برگزار می شود.

ایلنا: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان تاکنون در برگزاری مانورهای مختلف موفق عمل کرده و بهترین موقعیت را از نظر ارتباط با مسئولین و رفع نقص‌های احتمالی در برداشت فرایندهای مختلف دارد، اجرای طرح مجب به صورت پایلوت کشوری دراین شهرستان برگزار می‌شود.

«مرضیه فرشاد» عصر روز گذشته (نهم اردیبهشت ماه) در حاشیه اولین جلسه هماهنگی اجرای طرح محب که با حضورمعاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، کار‌شناسان، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه کاشان، جانشین نیروی انتظامی و مسئولین سازمانهای امداد و نجات شهرستان کاشان در اداره بهریستی این شهرستان برگزارشده بود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، از اجرای طرح محب با حضور ۳۰۰ نفر به صورت پایلوت کشوری درپایان اردیبهشت ماه سالجاری در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: این مانور امسال در استانهای اصفهان، فارس، خراسان جنوبی و هرمزگان برگزار می‌شود.

فرشاد با اشاره به اینکه کار برنامه ریزی اجرای طرح محب به همت اداره بهزیستی کاشان و همکاری مدیریت بحران فرمانداری ویژه کاشان و نیروهای امداد و نجات و همراه این شهرستان درحال انجام است. گفت: طرح محب با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی پس از وقوع بلایای طبیعی، به منظور توانمندسازی محله‌های کاشان، با همکاری و پشتیبانی اداره بهزیستی و اعضای جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کاشان در محله لتحر کاشان برگزار می‌شود.

وی تصریح كرد: دراین جلسه تدابیر لازم جهت حضور بیشتر مردم و مختصر کمک از دستگاه‌های همراه اندیشیده شده است.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان دلیل اصلی اجرای مانور طرح محب در شهرستان کاشان را به خاطر موفق عمل کردن و آماده سازی در مانورهای قبلی بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان تاکنون در برگزاری مانورهای مختلف موفق عمل کرده و بهترین موقعیت را از نظر ارتباط با مسئولین و رفع نقص‌های احتمالی دربرداشت فرایندهای مختلف دارد اجرای طرح مجب به صورت پایلوت کشوری دراین شهرستان برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح مانور محب در سطح کشور را ضروری دانست و گفت: حتی با توجه به اینکه بودجه اجرای این مانور در سال گذشته پیش بینی نشده براساس شرایط فعلی اجرای این مانور را انجام می‌دهیم، ضمن اینکه تغییرات در تعداد افراد در مانور محب پس از اجرای مانور اعلام خواهدشد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان رئیس در جلسه هماهنگی اجرای طرح محب در کاشان به اجرای مانور طرح محب در شهرستان کاشان تأکید کرد و گفت: این مانور نخستین مانور در کشور محسوب می‌شود که بدون حضور عوامل در محل حادثه و تنها از طریق مرکز فرماندهی در بهزیستی کاشان و با بهره‌گیری از امکان برقراری ارتباط تصویری زنده و آنلاین با دستگاه‌های امدادی شرکت کننده در مانور سازماندهی می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: برای ارسال تصاویر زنده از مانور به مرکز ستاد فرماندهی در بهزیستی کاشان، صدا و سیمای استان اصفهان با این ستاد همکاری دارند.

شایان ذکراست رور گذشته جلسه هماهنگی مانور طرح محب در بهزیستی شهرستان کاشان با حضور کار‌شناسان مدیریت بحران سازمان‌ها، مشاور طرح محب در سازمان بهزیستی کشور، مسئولان بهزیستی استان اصفهان و شهرستان کاشان و نیروهای آموزش دیده سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز