خبرگزاری کار ایران

در رده نوجوانان

دانش آموز کاشانی به تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۱

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راه یابی دانش آموز کاشانی به تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در رده نوجوانان پسر خبر داد.

ایلنا-کاشان: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راه یابی دانش آموز کاشانی به تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در رده نوجوانان پسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، «سیداحمد افراشی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر طی دو مرحله در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در آکادمی برگزار شد.

وی اظهار داشت: «محمد رضا حنطه‌ای» دانش آموز کاشانی با کسب ۱۱/۵ امتیاز و کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات پس از محمدحسین بشیری و متین حیدری به تیم ملی راه پیدا کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در سه دوره و با ضرایب امتیازی متفاوت بیان داشت: محمد رضا حنطه در دور نخست مسابقات در شیراز به مقام چهارم رسید اما در دور دوم این رقابت‌‌ها که روز گذشته هفتم اردیبهشت در آکادمی پینگ پنگ برگزار شد از بین ۱۱ تنیس باز بر‌تر کشور، با هفت برد و سه باخت، مقام سوم را به دست آورد.

افراشی گفت: محمدرضا حنطه، دانش آموز کاشانی در دور نهایی رقابت‌ها، در جمع هشت نفر بر‌تر مسابقات، با شش برد و دو باخت و در مجموع سه دور مسابقات انتخابی، به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز