خبرگزاری کار ایران

مزرعه کتاب آفتابگردان در دانشگاه کاشان گشایش یافت

کد خبر : ۶۹۳۲۲

در این مزرعه، غرفه کتاب با موضوعات تفکر انقلاب اسلامی ارائه شده که دانشجویان می توانند به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بپردازند.

ایلنا- کاشان: مزرعه کتاب آفتابگردان با حضور معاون و مدیریت فرهنگی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در محل دانشکده علوم پایه این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: سبک و شیوه به کار گرفته شده مزرعه آفتابگردان از تفکر انقلاب اسلامی و بر پایه شیوه زندگی اسلامی است.

محمد شریف زارعی اظهار داشت: در این مزرعه، غرفه کتاب با موضوعات تفکر انقلاب اسلامی ارائه شده که دانشجویان می توانند به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بپردازند.

وی، ارائه و تبادل کتاب های دست دوم به دانشجویان را از دیگر موارد در این مزرعه برشمرد و افزود: ارتباط مخاطب، با مزرعه کتاب دو طرفه است، یعنی مخاطب اینجا فقط خواننده و خریدار کتاب نیست، برنامه‌های مزرعه جور چیده شده است که مخاطب می‌تواند در پیشرفت مزرعه به نحوی دخیل باشد.

زارعی، برگزاری جلسات هنری و شب شعر را از دیگر موارد ارائه شده در این نمایشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: نگارخانه مزرعه کتاب آفتابگردان همچنین محلی برای نمایش گذاشتن آثار هنری هنرمندان در زمینه های شعر، نقاشی و طراحی دانشجویان است.

وی، با اشاره به اینکه این مزرعه هم غذای روح است و هم غذای جسم افزود: در این نمایشگاه همچنین رادیو و تلفنی برای پخش، ارائه و دریافت پیام های فرهنگی به دانشجویان تدارک دیده شده است.

به گفته وی، برگزاری جلسات نقد کتاب و دعوت از نویسندگان و شاعران در مزرعه کتاب از دیگر برنامه‌های این مکان فرهنگی است.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارائه تبادل افکار و تجربیات دانشجویان در زمینه های مختلف و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و افزود: مزرعه کتاب آفتابگردان که برای نخستین بار در این دانشگاه طراحی شده الگوی تازه برای ارائه به دیگر دانشگاه هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز