خبرگزاری کار ایران

رییس دانشكده آموزش‌های الكترونیكی دانشگاه كاشان:

450 دانشجو از آموزش‌های الكترونیكی استفاده كردند

کد خبر : ۷۲۹۳۸

450 دانشجوی مقطع کارشناسی دوره‌های ترم تابستان سال گذشته، این دانشكده را برای اخذ واحدهای خود در نیمسال تابستان انتخاب كردند.

ایلنا:رییس دانشكده آموزش‌های الكترونیكی دانشگاه كاشان گفت: 450 دانشجوی مقطع کارشناسی دوره‌های ترم تابستان سال گذشته، این دانشكده را برای اخذ واحدهای خود در نیمسال تابستان انتخاب كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا  در کاشان، سعید سلطانی محمدی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این  مطلب افزود: 250 نفر از این دانشجویان از دانشگاه كاشان و بقیه دانشجوی مهمان از سایر دانشگاه های سراسر كشور بودند.

وی، به شروع ثبت نام ترم تابستانی امسال این دانشكده از 11 تا 31 خرداد ماه اشاره كرد و اظهار داشت: كلاس‌های این دوره نیز، پانزدهم تیرماه سال جاری شروع خواهد شد.

دكتر سلطانی، تعداد دروس ارائه شده تابستان امسال را 40 عنوان درس برشمرد و خاطر نشان كرد: دروس عمومی برای كلیه رشته‌ها و دروس اختصاصی برای رشته‌های مهندسی، معماری، علوم اجتماعی، فیزیك، شیمی، مهندسی كامپیوتر، برق، علوم تربیتی و مهندسی مكانیك ارائه می‌شود.

رییس دانشكده آموزش‌های الكترونیكی دانشگاه كاشان، با اشاره به اینكه این دانشكده در دو بخش آموزش‌های مجازی و آزاد فعالیت دارد افزود: این دانشكده از اول مهرماه سال جاری در دو رشته مهندسی مكانیك و مهندسی شیمی به صورت مجازی دانشجو پذیرش خواهد كرد.

وی، برگزاری دوره‌های آموزش زبان را از جمله برنامه‌های بخش آموزش‌های آزاد این دانشكده ذكر كرد و یادآورشد: در دوره آموزش‌های زبان حدود 200 نفر شركت كردند.

سلطان محمدی، دروس ارائه شده زبان را شامل زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و عربی برشمرد و خاطر نشان كرد: در پایان دوره به زبان آموزان گواهینامه ارائه می‌شود.

رییس دانشكده آموزش‌های الكترونیكی دانشگاه كاشان، همچنین به برگزاری دوره‌ ام بی ای اشاره كرد و افزود: در این دوره نیز 40 نفر از مدیران شهرداری شركت كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز