خبرگزاری کار ایران

براثر طوفان بی‌سابقه چند روز پیش کاشان؛

8 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان کاشان وارد شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۱

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان گفت: طوفان ناگهانی و بی‌سابقه چند روز پیش درکاشان، موجب شکسته شدن 250 اصل درخت در سطح شهر کاشان و8 میلیارد خسارت به باغات کشاورزان این شهرستان وارد شد.

ایلنا:معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان گفت: طوفان ناگهانی و بی‌سابقه چند روز پیش درکاشان، موجب شکسته شدن 250 اصل درخت در سطح شهر کاشان و8 میلیارد خسارت به باغات کشاورزان این شهرستان وارد شد.

علیرضا جوادی، ظهر پنج شنبه، بیست و ششم اردیبشت ماه سال جاری، درحاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، سرعت طوفان چند روز گذشته در این  شهرستان را بیش از 98 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: درحالی که وزش باد و طوفان‌های قبلی در شهرستان کاشان 29 کیلومتر درساعت بود طوفان اخیر درکاشان استثنایی بود.

وی با بیان اینکه طوفان، چند روز گذشته در کاشان به 400 هکتار از باغات کشاورزان کاشان بیش از 8 میلیارد تومان خسارت وارد كرده و موجب شکسته شدن بیش از 250 درخت در سطح شهر کاشان شد.گفت: سرعت طوفان به قدری زیاد بود که بعضی از این درختان از ریشه در آمدند.

فرماندار کاشان از خسارت زیاد به بعضی از درختان باغ  تاریخی فین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بعضی از درختان شکسته شده در باغ فین کاشان قابل احیا هستند، امیدواریم شرایطی بوجود آید تا هماهنگی‌های لازم به صورت طبیعی این کار صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز