خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان درگفتگو با ایلنا:

طرح عملیاتی محب درکاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۴

300 نفر از افراد آموزش دیده در زمینه های عملیاتی و اجرایی در این مانور که قرار است توسط اداره بهزیستی در یکی از محله های لتحر کاشان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

ایلنا-کاشان: معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان از اجرای اولین طرح عملیاتی محب کشور به همت اداره بهزیستی و همکاری اعضای ستاد بحران کاشان با حضور 300 نفراز افراد آموزش دیده در روز یکشنبه (29 اردیهشت ماه) در لتحر کاشان خبرداد.

«علیرضا جوادی» ظهر امروز پنج شنبه در گفتگو با ایلنا در توضیح این خبر گفت: اجرای اولین طرح ملی عملیاتی محب در شهرستان کاشان به منظور بازتوانی و توانمندسازی در حوزه مسائل روانی و اجتماعی بلایای طبیعی در مجموعه وزارت کشور با مسئولیت اداره بهزیستی کاشان موجب آمادگی هرچه بیشتر در مقابل بلایای طبیعی است.

جوادی تصریح نمود: اجرای این مانور موحب کاهش و آمادگی در به حداقل رساندن تبعات روحی و روانی در حوادث غیرمنتظره می شود.

فرماندار کاشان استفاده از پتانسیل و ظرفیتهای مردمی در مقابله پدیده های روحی و روانی ناشی از بلایای طبیعی را کارساز دانست و گفت: 300 نفر از افراد آموزش دیده در زمینه های عملیاتی و اجرایی در این مانور که قرار است توسط اداره بهزیستی در یکی از محله های لتحر کاشان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز