خبرگزاری کار ایران

با حضور انبوه گردشگران در قمصر برگزار شد؛

اولین شب از دهمین جشنواره گل و گلاب

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۲

درآستانه شب میلاد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) اولین شب از دهمین جشنوراه گل وگلاب قمصر با حضور پرشکوه مسافران و گردشگران دربوستان گل‌های پایتخت گل و گلاب ایران برگزارشد.

ایلنا: به یمن میلاد خجسته امام عدل و عدالت، حضرت علی (ع) و گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر،اولین شب از دهمین جشنوراه گل وگلاب قمصر با حضور پرشکوه مسافران و گردشگران دربوستان گل‌های پایتخت گل و گلاب ایران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، به دلیل همزمانی اولین شب از دهمین جشنواره گل وگلاب قمصر با میلاد امیر مومنان فضای جشنواره گل و گلاب درقصر حال وهوای نجف اشرف را به خود گرفته بود.

تجلیل از راهب به عنوان سلطان گلاب کشور همراه با برنامه های شاد و متنوع هنرمندان سیمای جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های جشنواره گل و گلاب در اولین شب از این جشنواره در پایتخت گل و گلاب ایران بود.

دبیربرگزاری دهمین جشنواره گل و گلاب پایتخت گل و گلاب ایران درحاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، برگزاری دهمین جشنواره گل و گلاب در شهر قمصر را به دلیل مصادف شدن با ایام ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ این شهر عنوان کرد و گفت: سوم خرداد، همگان را به یاد رشادتهای بی نظیر بسیجیان و سربازان دلیرایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر می اندازد.

علی اصغر شقایقی با بیان اینکه در دومین شب دهمین جشنواره گل و گلاب شهر قمصر، ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع به بیان نقش بیسجیان و رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر  پرداخته خواهد شد و از 8 گلابگیر شهر قمصر نیز ضمن اهداء لوح تندیس جشنواره، از آنها  تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

شهردارقمصر، هزینه برگزاری این جشنواره را بالغ بر 60 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیشتر هزینه این جشنواره با کمک شهرداری قمصر و اسپانسرهای تولید کننده کارخانجات گلابگیری این منطقه تامین شده است.

 دهمین جشنواره گل وگلاب قمصر دوم و سوم خرداد ماه سال جاری از ساعت 21 الی 23 به همت شهرداری قمصر و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد و تعدادی از تولید کننده کارخانجات گلاب کاشان در بوستان گلهای شهر قمصر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز