خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع

مسابقات ورزشی پدران روستائی در احمدآباد کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۹

به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) مسابقات ورزشی ویژه پدران در روستای احمدآباد بخش مرکزی کاشان برگزار شد.

ایلنا - کاشان: به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) مسابقات ورزشی ویژه پدران در روستای احمدآباد بخش مرکزی کاشان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان،هدف ازبرگزاری این دوره از مسابقات را ارج نهادن به مقام شامخ و شایسته پدر،یادآوری خاطرات دوران کودکی و جوانی این سروران و دورهم جمع شدن خانواده های روستائی در کنار بزرگان به ویژه پدران زحمتکش عنوان کرد.

سید علی افراشی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به مناسبت روز پدر در روستای احمدآباد کاشان برگزار شد،بیش از 50 نفر از پدران و پدربزرگ های روستای احمدآباد در مسابقات دال پلان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات تعداد نفرات شرکت کننده در دو گروه 9 و 10 به فاصله 8 تا 10 متر از دال ها سنگ اندازی کردند.

رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان افزود: در این مسابقات سه دال به فاصله یک و نیم متر در کنار یکدیگر قرارگرفت که نفرات شرکت کننده به فاصله 8 تا 10 متری سنگ اندازی کردند.

افراشی تاکید کرد: در پایان این دوره از مسابقات به 3 نفر برتر به ترتیب آقایان حبیب شورابی با 24 امتیاز،علیرضا عابدینی با 14 امتیاز و مهدی رضائی با 12 امتیاز حائز رتبه های اول تا سوم جوائزی به رسم یادبود اهداء شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات به داوری سید دخیل طالبی، سید ماشااله طالبیان و رحمان خیراندیش برگزار شد و به قدمعلی شهریاری به عنوان مسن ترین فرد شرکت کننده جائزی اهداء شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان،همچنین از برگزاری مسابقات دال پلان ویژه مادران روستائی نیز خبر داد.

افراشی گفت: در این دوره از مسابقات که ویژه مادربزرگ ها و مادران روستای احمد آباد برگزار شد،مریم قنبری،نیلوفر رئوفی و فاطمه رضائی که مسن ترین مادران روستا بود به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: نائب رئیس هئیت محبوبه عابد اف و داوری این مسابقات را زهرا عابدپور،معصومه حاج میرزا و فروغ صالحی شهرابی برعهده داشتند.

شایان ذکر است: پخت نان محلی،کله جوش در فضای طبیعی و بکر،معرفی بازی های فراموش شده در این روستا از برنامه های جانبی این مسابقات بود.

روستای احمدآباد در 40 کیلومتری کاشان با 12 خانوار در منطقه کویر واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز