خبرگزاری کار ایران

توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل؛

کسب رتبه برتر روابط عمومی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۳

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل، رتبه برتر استان اصفهان در سال 1391 را کسب كرد.

ایلنا: روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل، رتبه برتر  استان اصفهان را در سال 1391 کسب كرد.

خانم  شبستری مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگارا یلنا در آران و بیدگل  با اعلام این خبر گفت: در همایش کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از  معینی نژاد به عنوان یکی از مسئولین برتر در امر روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی گفت: این همایش که به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل تالار سنبله سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌های استان اصفهان دعوت به عمل آمده بود تا در خصوص امر خطیر روابط عمومی که به عنوان بازویی توانمند در دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش می‌كند، به ایراد سخنرانی بپردازند.

همچنین در این همایش كه با بررسی عملکرد روابط عمومی‌های شهرستان‌های استان اصفهان در سال 91 شهرستان آران و بیدگل در دومین سال متوالی به عنوان شهرستان برتر از نظر عملکرد و فعالیت معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز