خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار اصفهان درگفتگو با ایلنا:

برند شهرستان کاشان درجهان گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۹۳

با توجه به اینکه برند شهرستان کاشان درجهان گردشگری است و پتانسیل بسیار زیاد جلب گردشگر را در استان اصفهان وحتی از کشورهای مختلف جهان دارد لذا هرکار خلاقی که دراین شهر انجام شود در جهت توسعه وگردشگری این شهر موثر خواهد بود

ایلنا – کاشان: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه برند شهرستان کاشان در جهان گردشگری است و پتانسیل بسیار زیاد جلب گردشگر را در استان اصفهان و حتی از کشورهای مختلف جهان دارد لذا هرکار خلاقی که در این شهر انجام شود در جهت توسعه و گردشگری این شهر موثر خواهد بود.

مهدی جمالی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان با اعلام این مطلب گفت: ایجاد شربت خانه در فضاهای سنتی کاشان  برای اولین بار در کشورکار بسیار قشنگی است که می تواند به نام این شهر ثبت شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه همانطور که کشور مالزی گردشگری حرا را به نام خودشان ثبت کردند در شهرستان کاشان نیز می توان با توسعه شربت خانه در فضاهای سنتی آن را به نام این شهرستان ثبت نمود گفت: علاوه بر توسعه شربت خانه های سنتی در شهرستان کاشان در دیگر نقاط کشور نیز می توانیم با الگوبرداری ازاین شهر تاریخی اینگونه شربت خانه ها را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد  : خیلی از افراد درنقاط مختلف کشورمان برای اینکه به خواص درمانی این شربت ها آشنا شوند باید به کاشان ورود پیدا کنند و از عرقیات طبی موجود در شرستان کاشان استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان ایجادشربت خانه سنتی در کاشان را موجب توسعه سلامت در جامعه و منبع درآمدی برای این شهرستان دانست و گفت: انصافا از فرماندار، شهردار و رئیس میراث فرهنگی کاشان که چنین کار بسیار بدیع، نو و خلاقانه را در استان اصفهان پایه گذاری کردند تشکر می کنم و امیدوارم شهرهای دیگر استان این کار را از کاشان یاد بگیرند و درشهر های خودشان با توجه به پتانسیل و فرهنگ شهرشان خودشان انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز