خبرگزاری کار ایران

شهردار كاشان خبرداد:

بهره‌برداری از 18 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری كاشان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۹

شهردار كاشان از افتتاح و بهره‌برداری 18 طرح عمرانی، ورزشی، رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اعتبار حدود 11 میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

ایلنا - کاشان: شهردار کاشان از افتتاح وبهره‌برداری ۱۸ طرح عمرانی، ورزشی، رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اعتبار حدود ۱۱ میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، سعید مدرس‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر؛ با اشاره به اینکه اجرای این پروژه‌ها در قالب طرح‌های فرهنگی، خدماتی، عمرانی و ورزشی انجام می‌شود، گفت: امید است علیرغم کمبودمنابع مالی وامکانات محدود با انجام این پروژه‌ها، بستر لازم برای توسعه هدفمند این شهر فراهم شود.

به گفته وی، جدول گذاری و بلوک فرش سطح شهر احداث مجموعه فرهنگی در فرهنگسرای مهر، احداث سوله ورزشی استخر سونا در پارک لاله، احداث پروژه مرکز تجاری اداری تفریحی امیرکبیر و احداث تقاطع غیر همسطح معمار با قطب راوندی از جمله مهم‌ترین این پروژ‌ه‌ها است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهرداری در سالی که گذشت، افزود: ساختمان شورای اسلامی شهر، تقاطع غیرهمسطح نطنز-گازرگاه، ساختمان آتش نشانی خاتم الانبیاء، احداث سوله بازیافت، احداث پارکینگ طبقاتی، احداث بخشی از جاده‌های دسترسی مسکن مهر از سمت بلوار امام رضا و فین بزرگ، احداث فاز دوم پارک جوان، بهسازی و اصلاح بلوار شهداء و بهسازی بلوار امام رضا، اجرای باند دوچرخه سواری و بهسازی بافت تاریخی خیابان علوی و محتشم و بهسازی خانه‌های تاریخی در تملک شهرداری از مهم‌ترین این پروژ‌ها در سال ۹۱ است که در سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز