خبرگزاری کار ایران

با حضور نخبه رباتیک ایران

نخستین سمینار "خلاقیت در رباتیک" در کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۲

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریخی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین سمینار "خلاقیت در رباتیک" با حضور نخبه رباتیک ایران در این شهرستان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریخی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین سمینار «خلاقیت در رباتیک» با حضور نخبه رباتیک ایران در این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین سمینار رباتیک با عنوان «خلاقیت در رباتیک» با حضور دکتر مهدی طالع ماسوله نخبه رباتیک ایران در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این سیمنار را ارتقاء پژوهش در بین دانش آموزان، شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مستعد و تشویق و ترغیب آن‌ها به رباتیک عنوان کرد.

به گفته وی، این سمینار سه شنبه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزارمی شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: این سمینار با حضور دانش آموزان ممتاز و علاقمند به رباتیک در سطح مدارس متوسطه و راهنمایی برگزار می‌شود.

گفتنی است: نخستین سمینار رباتیک با عنوان «خلاقیت در رباتیک» به همت کاوشکده علوم و فنون سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز