خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد:

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آیت اله سعیدی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۰۸

شهردار کاشان از پیشرفت صد در صدی و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آیت اله سعیدی همزمان با میلاد امام زمان (عج) در کاشان خبرداد.

ایلنا - کاشان: شهردار کاشان از پیشرفت 100درصدی تقاطع غیر همسطح خیابان آیت اله سعیدی خبر داد و گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح "گازرگاه – آیت اله سعیدی"که از بهمن ماه سال 90 آغاز شده همزمان با ولادت با سعادت امام زمان (عج) افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سعید مدرس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این  خبر  با اشاره به برقراری ارتباط روان وسائط نقلیه از شمال به طرف شرق، شرق به غرب کاشان و بالعکس گفت: رفع مشکل گره ترافیکی واقع در رینگ داخلی شهر جهت حذف برخوردهای ترافیکی و ارتقای ایمنی تقاطع کاهش تاخیر و کم نمودن زمان سفرهای درون شهری و افزایش ظرفیت ترافیکی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی هزینه اجرای این طرح را 55 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اجرای دو پل بتنی با عرشه ای به مساحت 2300 متر مربع و طول رمپ در دو طرف پل به صورت زیر گذر و در امتداد رودخانه ساحلی به طول حدود 300 متر از مشخصات فنی این طرح می باشد.

وی تلاش فنی و تخصصی مشاوران و صاحب نظران این حوزه در خصوص طراحی تقاطع های مورد نیاز این شهر را یاد آور شد و گفت: احداث روگذرها به عنوان سازه های مهم و حساس در ایجاد ارتباط و توسعه حمل و نقل شهرها یکی از شاخصهای مهم توسعه شبکه راههای ارتباطی می باشد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز