خبرگزاری کار ایران

در پی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صورت گرفت؛

ابراز شادمانی مردم کاشان و آران و بیدگل از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۸

مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل شب گذشته با تجمع در میدان‌های شهر و حرکت دادن دسته جمعی خودروها و موتورسیکلت‌های خود و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در خیابان‌ها، شادی خود را از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک گفتند.

ایلنا - کاشان: مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل شب گذشته با تجمع در میدان‌های شهر و حرکت دادن دسته جمعی خودروها و موتورسیکلت‌های خود و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در خیابان‌ها، شادی خود را از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگاران ایلنا در شهرستاهای کاشان و آران و بیدگل به فاصله گذشت چند شب از جشن حماسه سیاسی ملت سرافراز کشورمان در 24 خردادماه، عصر روز گذشته  نیز به محض پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و راهیابی‌اش به جام جهانی برزیل، مردم دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل به ویژه جوانان پرشور با حضور در خیابان‌ها و پارک ها، شادمانی خود را از این پیروزی افتخار آمیز و مقتدرانه برای جهانیان به تصویر کشیدند .

مردمان وفادار به انقلاب ، ولایت مدار و شهید پرور این خطه کویری به ویژه جوانان برومند که با حضور حماسی و بی نظیر خود  در24 خرداد ماه برگ زرینی برافتخارات کشورمان افزودند   با حضور در خیابان‌ها و راه انداختن کاروان‌های شادی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، عشق خود را به میهن عزیز اسلامی ایران ابراز می کنند و با فریادهای « ایران ایران » خوشحالی و شادمانی خود را از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی نشان دوچندان  نمودند  .

بسیاری از مردم شهرستانهای کاشان  و آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگاران  ، سربلندی ملت بزرگ ایران در حماسه سیاسی 24 خرداد و پیروزی روز گذشته  تیم ملی فوتبال را عیدانه‌های ماه شعبان دانستند که شادیشان را در این ایام  مضاعف  و موجب سرآغاز نقطه امیدی برای پیروزی های دیگر دانستند.

نمایندگی خبرگزاری ایلنا درشهرستانهای کاشان و آران و بیدگل این پیروزی بسیار بزرگ  و مقتدرانه  که سرافرازی کشورمان را به همراه داشت را به دوستداران نظام به ویژه ورزشکاران، بازیکنان  و کادر فنی تیم ملی کشورمان تبریک می گوید و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر این عزیزان را در دیگر عرصه های  بین المللی از درگاه خداوند متعال خواستار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز