خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار با رای نمایندگان استان اصفهان؛

نماینده مردم کاشان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۸

عباسعلی منصوری آرانی با رأی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شد.

ایلنا - کاشان: عباسعلی منصوری آرانی با رأی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در کاشان این اولین باری است که نماینده شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل  ، با رأی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب می شود.

به نظر می رسد ایجاد وحدت و همدلی بین تمامی احزاب، تشکلها و گروههای  سیاسی درجهت توسعه و پیشرفت همه جانبه  کشور، پیگیری مجدانه مطالبات مردمی، حضور فعال در کمیسیون امنیت مجلس و سیاست خارجه  ، تلفیق بودجه سال 92 و اکثر فراکسیونهای مجلس شورای اسلامی با گذشت یک سال  از دوره نمایندگی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل  مهمترین دلیل انتخاب منصوری به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بوده است.

نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل انتخاب شایسته تیمسار عباسعلی منصوری را به مردم شریف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل تبریک عرض می نماید و برای این نماینده تلاشگر و جانباز آرزوی توقیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بویژه، مردم استان اصفهان  و شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را از درگاه خداوند متعال برای وی مسئلت می نماید.

استان اصفهان دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و بیش‌ترین تعداد نمایندگان را در مجلس شورای اسلامی پس از تهران دارا است. رئیس مجمع نمایندگان مطالبات مردم استان اصفهان را با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه مطرح می نماید. همچنین وی می بایست روابط نمایندگان با استاندار و مدیران کل را تنظیم و هماهنگی لازم بین دو قوه مقننه و مجریه را در استان در بالاترین سطح برقرار کند. تبادل‌نظر و دیدگاه‌ با سایر نمایندگان استان در راستای توسعه و پیشرفت و شرکت در شورای اداری و بررسی اولویت‌های استان بر مبنای شاخص‌های تعریف‌شده در قانون برنامه پنجم و بودجه سالانه از دیگر وظایف رئیس مجمع است.

رئیس مجمع این وظایف را در جلسات مستمر مجمع دنبال و در انعکاس آن به مبادی ذی‌ربط، ساماندهی می کند.

قابل‌ذکر است که برای اولین بار نماینده کاشان و آران و بیدگل توانسته است این جایگاه را با جلب اعتماد دیگر نمایندگان استان به دست آورد.

گفتنی است منصوری در پایان رأی‌گیری از اعتماد و رأی قاطع نمایندگان تشکر و آرزو کرد بتواند در سایه همکاری، اهداف تعیین‌شده را، تحقق بخشد.

وی از تلاش‌های خالصانه رئیس قبلی مجمع نمایندگان این استان جناب آقای صرامی تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز