خبرگزاری کار ایران

کارشناس فناوری اطلاعات مدیریت آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

پذیرش سه مقاله از فرهنگیان کاشان در همایش ملی فناوری‌های نوین در تعلیم و تربیت

کد خبر : ۸۵۰۸۱

کارشناس فناوری اطلاعات مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش سه مقاله از فرهنگیان پژوهشگر این شهرستان در همایش ملی فناوری‌های نوین در تعلیم و تربیت خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس فناوری اطلاعات مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش سه مقاله از فرهنگیان پژوهشگر این شهرستان در همایش ملی فناوری‌های نوین در تعلیم و تربیت خبر داد.

«آسیه بوستانی طاهری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف چشم انداز بهره‌مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در مدارس ایران، شناسایی فناوری در نظام تعلیم و تربیت برگزار می‌شود که ۶۱ مقاله در این همایش پذیرش شده است.

وی اظهار داشت: مقاله پژوهشی «مقایسه شیوه‌های تدریس سنتی و هوشمند در مدارس» کار مشترک «علیرضا فاضل» و «سیداحمد افراشی» یکی از مقاله‌های پذیرفته شده در این همایش است.

به گفته وی، «حسین عسگری‌پور» و «معصومه سربند ارمکی» مقاله «نقش مسوولان در انقلاب آموزشی نوین و مدارس هوشمند» و «فاطمه نیکونژاد» مقاله خود را با موضوع «استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس» را در این همایش ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ارتقای سواد اطلاعاتی و رسانه‌ای معلمان، از جمله ضرورت‌های اثر گذار بر امر آموزش خلاق و مدیریت آموزشی در هزاره سوم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به تحولات عظیم در حوزه‌های گوناگون فناوری و از سویی رسالت آموزش و پرورش مبنی بر استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین از سوی معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

بوستانی افزود: همایش ملی فناوری‌های نوین در تعلیم و تربیت روزهای نهم و دهم تیرماه در سالن همایش باغ ابریشم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز