خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان عنوان کرد:

بیشترین بار مسئولیت فرهنگی کاشان بر دوش شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۹

با توجه به اینکه بیش از 400 وظیفه بر عهده شهرداری کاشان و زیر مجموعه‌های آن است، برنامه‌هایی چون گردشگری، ورزشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی آن نیز بر عهده سازمان رفاهی تفریحی این شهرداری است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: راه اندازی خانه‌های فرهنگ در کاشان ترویج فرهنگ شهروندی و شهرنشینی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی در افتتاح «خانه فرهنگ خانواده» در فرهنگسرای مهر کاشان اظهار داشت: در راستای وظایف سازمان رفاهی تفریحی شهرداری چهارمین خانه فرهنگ خانواده این سازمان در کاشان راه‌اندازی شد.

مهدی نادعلی گفت: درحال حاضر سه خانه فرهنگ «کودک»، «شهروند» و «سلامت» در کاشان فعال است که با افتتاح چهارمین آن با عنوان «خانواده» امید است بسیاری از معضلات شهروندی نیز کاهش پیدا کند.

به گفته وی، با توجه به اینکه بیش از ۴۰۰ وظیفه بر عهده شهرداری کاشان و زیر مجموعه‌های آن است، برنامه‌هایی چون گردشگری، ورزشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی آن نیز بر عهده سازمان رفاهی تفریحی این شهرداری است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، یکی از مهم‌ترین معضلاتی که جامعه و بخش مهم‌تر آن خانواده گریبانگیر آن است، مشکلات ازدواج و طلاق عنوان کرد.

نادعلی تاکید کرد: امید است با همکاری و همدلی بیشتر مسئولین و با دست در دست هم دادن با یکدیگر و با برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در شهرستان بتوان اینگونه معضلات را کاهش دهیم.

وی افزود: چهارمین خانه فرهنگ با عنوان «خانه فرهنگ خانواده» تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در کاشان با هدف ارتقاء نقش خانواده با حضور اساتید مجرب در کاشان تأسیس شد.

گفتنی است: چهارمین خانه فرهنگ «خانواده» درخیابان امیرکبیر کاشان افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز