خبرگزاری کار ایران

هشدار به واحدهای متخلف اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۴

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از اجرای دور دوم از بازرسی و نظارت‌های ویژه تابستان، خبرداد.

ایلنا: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از اجرای دور دوم از بازرسی و نظارت‌های ویژه تابستان، خبرداد.

حسین یزدانمهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با ابراز تشکر از همراهی ارگان‌های همکار در تیم بازرسی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از جمله نیروی انتظامی، اماکن، بهداشت و صنعت، معدن و تجارت تشدید نظارت بر واحدهای دارای مجوز بهره برداری را به صورت مستمر از برنامه‌ها حوزه گردشگری اعلام نمود و تمامی مدیران و بهره برداران محترم واحدهای اقامتی و پذیرایی و دفا‌تر و شرکت‌های خدمات مسافرتی را با توجه به آغاز دور جدید سفر‌ها و نیز در راستای تکریم گردشگران و شهروندان محترم به رعایت انصاف و قوانین مربوطه دعوت نمود.

وی گفت: برخورد قاطع و برابر قوانین جاری با واحدهایی که بدون اخذ مجوزهای لازم به ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی می‌پرازند از اولویت‌های طرح نظارتی تابستانی اشت. این برخورد قانونی با استناد به ماده ۲۴ آئین نامه نظارت بر تاسیسات گردشگری مصوب ۱۳/۲/۶۸ هیات محترم وزیران صورت خواهد پذیرفت.

ناصحی‌پور مسئول گردشگری اداره در ادامه از پلمپ دو واحد متخلف در هفته گذشته خبرداد و ضمن هشدار به متخلفان و تعطیلی سایر واحدهایی که قبلا با تذکرات و یا اخطار کتبی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند را در تیرماه یاد آور شد.

ناصحی‌پور ضمن اعلام این مطلب، جلوگیری از فعالیت دفا‌تر و شرکت‌های فاقد مجوز را با هدف دریافت خدمات بهینه از طرف گردشگران به ویژه شهروندان دانست و به شهروندان توصیه نمود که صرفآ از مراکزی که دارای مجوز قانونی از ادراه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌باشند بسته‌های سفر خود را خریداری نمایند.

ناصحی‌پور اعلام نمود در حال حاضر ۱۲ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی با عناوین: سفر دوستان، پارس، متین گشت خاطره، آریا سیلک باستان، نسیم سیر کاشان، محتشم سفر، اصولی، سبزپوشان، سیاحت کویر، نگین گشت کویرنگین گشت خاطره و همگام کبیر دارای مجوز بوده و می‌توانند به فعالیت بپردازند.

وی برخورد با شرکت‌هایی که در حال حاضر به ارائه خدمات مسافرتی و تور گردانی می‌پردازند را از اولویت‌های برنامه‌های حوزه گردشگری آن اداره دانست و به مدیران عامل شرکت و دفاتری که بدون که بدون اخذ مجوز، فعالیت‌های مسافرتی می‌پردازند هشدار داد که برابر ماده ۳ آیین نظارت بر دفا‌تر خدمات مسافرتی و جهانگردی مصوب ۲۳/۳/۸۰ هیات محترم وزیران ضمن جلوگیری از فعالیت ایشان توسط نیروهای محترم انتظامی به محاکم دادگستری دلالت خواهد شد.

ناصحی پور شهروندان محترم را از قبل از انجام هرگونه اقدام به خرید تور یا بسته‌های سفر دعوت به مراجعه به سایت رسمی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان www. kashancht. ir نمود تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر و سایر مطالب مورد نیاز از موسسات گردشگری دارای مجوز شهرستان بویژه دفا‌تر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی و نیز خدمات ایشان و خدمات ایشان بهره‌مند گردند. همچنین شماره پیامک ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۳۶۱ را آماده دریافت هرگونه شکایات، انتقادات گردشگران و شهروندان محترم اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز