خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموزان کاشان در کارگاه مشاوره تحصیلی شرکت می‌کنند

کد خبر : ۸۶۵۳۴

رییس مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی با شرکت دانش آموزان سال سوم متوسطه این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رییس مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی با شرکت دانش آموزان سال سوم متوسطه این شهرستان خبر داد.

«حسین عنایتی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها، به منظور آمادگی دانش آموزان قبل از شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و برنامه‌ریزی دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این کارگاه‌ها، با شیوه‌های مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور در تابستان، رشته‌های تحصیلی و مراکز دانشگاهی، همچنین شیوه‌های تست زنی و مدیریت زمان آشنا می‌شوند.

به گفته وی، این کارگاه‌ها در گروه‌های ۴۰نفری به تفکیک دختر و پسر، در روزهای نهم تا پانزدهم تیرماه در سالن اجتماعات مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل پایگاه انتخاب رشته در مرداد ماه برای داوطلبان آزمون سال جاری افزود: در سال گذشته، بیش از یک هزار دانش آموزان در این پایگاه از راهنمایی‌های مشاوران مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان استفاده کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز