خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

همایش اعتیاد، خانه عنکبوت در فرهنگسرای مهرکاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۶

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش "اعتیاد، خانه عنکبوت" در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش «اعتیاد، خانه عنکبوت» در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد همایش «اعتیاد، خانه عنکبوت» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان با مضرات اعتیاد و آگاه سازی آن‌ها برشمرد.

به گفته وی، در این همایش که ۱۷ تیر ماه در کاشان برگزار می‌شود، اساتید حوزه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی، شهروندان را با پیامد‌ها، مضرات و شیوه‌های نوین اعتیاد و روش‌های پیشگیری از آن آشنا می‌کنند.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از برپایی نمایشگاهی از تولیدات فرهنگی با موضوع اعتیاد و به تصویر کشیدن آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و پیامدهای منفی آن در جامعه به منظور جلوگیری از اشاعه این معضل در حاشیه این همایش خبر داد.

نادعلی افزود: در این نشست آموزشی ضمن اکران فیلم‌های آموزشی در زمینه اعتیاد به سوالات حاضرین نیز پاسخ داده خواهد شد.

گفتنی است: همایش «اعتیاد، خانه عنکبوت»، یکصد و پانزدهمین برنامه از سلسله همایش‌های اجتماعی فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری است که با توجه به نیاز آموزش در خانواده‌ها و با هدف ارائه راهکارهای پیشگیری از این بلای خانمانسور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز