خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها؛

ازتمبر یاد بود روز شهرداری‌ها درکاشان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۱

بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های عمرانی شهر، برگزاری آیین کلنگ زنی برخی از پروژه‌های عمرانی جدید بخشی از برنامه‌های شهرداری کاشان به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری‌ها است.

ایلنا: شهردار کاشان با اشاره به نامگذاری روز ۱۴ تیرماه تحت عنوان «روز شهرداری و دهیاری» توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و درج این روز در سالنامهٔ رسمی کشور نکوداشت روز شهرداری را اقدامی ارزنده و شایسته دانست و گفت: گرامیداشت این روز از سوی دست اندرکاران مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است.

سعید مدرس‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان به رونمایی از تمبر یاد بود روز شهرداری‌ها در مراسمی که به همین مناسبت با حضور معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شهرداری کاشان برگزار شد اشاره کرد و گفت: بهره برداری از برخی از پروژه‌های عمرانی شهر، برگزاری آیین کلنگ زنی برخی از پروژه‌های عمرانی جدید بخشی از برنامه‌های شهرداری کاشان به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری‌هاست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی از طرف شرکت مخابرات، تجلیل از کارکنان و شهروندان نمونه توسط شهرداری، برگزاری آیین تجدید میثاق با شهیدان، ملاقات مردمی با شهردار، دیدار با خانواده شهدا، حضور کارکنان در نماز جمعه، حمل و نقل شهروندان در روز جمعه توسط ناوگان اتوبوس رانی، نصب پرچم با زدن برچسب بر روی تاکسی‌های درون شهری، دیدار شهردار با دانش آموزان، بانوان و سالمندان بخشی دیگر از این برنامه‌ها به همین مناسبت است.

شهردار کاشان در ادامه آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکرد‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های در ارتباط با مدیریت شهری از جمله اهداف نکوداشت این مناسبت است.

مدرس‌زاده در پایان ضمن تقدیر از تلاش مجموعه مدیریت شهری جهت ارائه خدمات به شهر و شهروندان و اقدامات آن‌ها به منظور رشد و پیشرفت شهر ابراز امیدواری نمود تا این شهرداری ضمن آگاهی از انتظارات شهروندان و افکار عمومی در کسب رضایتمندی آن‌ها که بدون شک از مهم‌ترین وظایف شهرداری است، اقدامات لازم را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز