خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کاشان خبر داد؛

برگزاری دومین آزمون طرح بزرگ آیه‌های تمدن در کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۲

آزمون طرح بزرگ آیه‌های تمدن ویژه دانش آموزان نخبه بسیجی کاشانی در روز یکشنبه ۱۶/۴/۹۲ در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

ایلنا: مسئول حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کاشان گفت: آزمون طرح بزرگ آیه‌های تمدن ویژه دانش آموزان نخبه بسیجی کاشانی در روز یکشنبه ۱۶/۴/۹۲ در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد عیشی، مسئول حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این خبر گفت: ۷۰۰ نفر از دانش آموزان پسر که در مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی و دبیرستان هستنددر این طرح شرکت می‌کنند.

وی افزود: این آزمون مبنا، برای ورود به سال تحصیلی ۹۳-۹۲ تعیین شده است.

عیشی همچنین افزود: کسانی که در این آزمون، رتبه نخست را کسب کنند در سال تحصیلی آینده جزء طرح آیه‌های تمدن قرار گرفته و از خدمات آموزشی رایگان شامل: بسته‌های کتب کمک آموزشی، آزمونهای پیشرفت تحصیلی، کلاس تقویتی، مشاوره و... استفاده خواهند کرد.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهممیده در پایان یاد آور شد که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ حدود ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر کاشانی در این طرح پذیرفته واز خدمات مذکور بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز