خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل؛

عملیات عمرانی پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام رضا (ع) کاشان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۲

با حضور نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل، جمعی از خیرین سلامت، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کاشان عملیات عمرانی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در کاشان آغاز شد.

ایلنا: با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خیرین سلامت، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کاشان عملیات عمرانی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیش از ظهر امروز دوشنبه هفدهم تیرماه در مراسم آغاز عملیات این مجتمع بزرگ بهداشتی و درمانی که در سالن اجتماعات بیمارستان زنان و زایمان تامین اجتماعی کاشان برگزار شده بود، ضمن تشکر و قدردانی از حاج حبیب‌الله گلشن و همکاری فرزندان خیر سازنده این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در کاشان و مهم ارزیابی نمودن احداث این پروژه مهم گفت: این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیّر سلامت حاج حبیب اله گلشن راه اندازی می‌شود.

محمد حسین اعرابی گفت: پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) جنب ساختمان اداری معاونت درمان دانشگاه با زیر بنایی بالغ بر ۱۲۵۰متر مربع بنا می‌شود.

وی افزود: این پلی کلینیک دارای اتاق عمل جراحی، آزمایشگاه تشخیص سرطان، بخش سونوگرافی، رادیولوژی، مرکز تحقیقات سرطان پستان و کلینیک‌های وابسته هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: ارزیابی سرطان پستان مهم‌ترین بخش فعالیت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) است.

وی تصریح کرد: قرار است یک دستگاه ماموگرافی نیز با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال توسط این خیُر بزرگوار خریداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز