خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان؛

سیستم سرمایشی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۵

با حضور عباسعلی منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، شهردار ناحیه یک و اعضای شورای شهر کاشان رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان سیستم سرمایشی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

ایلنا: با حضور عباسعلی منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، شهردار ناحیه یک و اعضای شورای شهر کاشان، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان سیستم سرمایشی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان محمد حسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح امروز دوشنبه هفدهم تیرماه سال جاری در مراسم راه اندازی و تکمیل این سیستم سرمایشی با توجه به معضلات زیادی که تاسیسات این بیمارستان قبلا به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولین و پزشکان این بیمارستان بود را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم که سال گذشته معضلات تاسیسات این بیمارستان را رسانه‌ای کردند تا امروز شاهد بهره برداری این تاسیسات مدرن باشیم، هرچند هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

شایان ذکراست برای بازسازی و راه اندازی سیستم سرمایشی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است که از این مقدار مبلغ هزینه شده ۳۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مابقی از محل اعتبارات تملک دارایی تامین شده است.

کل این اعتبار صرف لوله گذاری، سیستم فاضلاب، خرید لوازم تاسیساتی مصرفی و الکترونیکی، خرید چیلر مخزنی دو دستگاه، ساخت ساختمان فیزیکی لوله‌ها، راه اندازی دستگاه تقلیل فشار، اجرای تاسیسات لوله سرمایشی، خرید دستگاه خنک کننده ۳ دستگاه و باز سازی فیلر‌ها ی تراکمی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز