خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشكی كاشان:

۴۲۰ دانشجو دانشگاه‌های کاشان در طرح ضیافت اندیشه شرکت دارند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۰

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان از حضور ۴۲۰ دانشجو دانشگاه‌های کاشان در طرح ضیافت اندیشه سال جاری خبر داد.

ایلنا: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان از حضور ۴۲۰ دانشجو دانشگاههای کاشان در طرح ضیافت اندیشه سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این مطلب گفت: این طرح همانند سال‌های گذشته به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

علیرضا شاه فضل، با اشاره به ثبت نام ۲۵۰ دانشجوی دختر و ۱۷۰ دانشجوی پسر در این طرح افزود: بیشترین دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی و مابقی مربوط به دانشگاه کاشان و پیام نور هستند.

وی با اشاره به اینکه سومین سال متوالی است که طرح ضیافت اندیشه در دانشگاههای کاشان برگزار می‌شود تصریح کرد: در طول مدت برگزاری این طرح، دروس متون اسلامی، اخلاق اسلامی، تاریخ تمدن و انقلاب اسلامی به دانشجویان ارائه می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به انتخاب ۹ استاد به منظور تدریس در طرح ضیافت اندیشه یادآور شد: معرفت دینی تعلیم و تربیت با رویکرد دانشجوپروی از جمله موضوعات مورد بحث و بررسی در این در طرح است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل ادامه داد: کلاس‌ها از روز شنبه مورخ ۲۲/۴/۹۲ آغاز و به مدت ۱۵ روز ادامه می‌یابد.

وی، تلاوت نورانی قرآن کریم، ‌ برگزاری نشست پرسش و پاسخ و پاسخگویی به شبهات دینی را از جمله برنامه‌های فرهنگی این طرح برشمرد.

به گفتهٔ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محل برگزاری کلاس دانشجویان پسر، دانشکده پرستاری مامایی و دانشجویان خواهران، دانشکده پزشکی دانشگاه است.

براساس این گزارش، امتحان پایان دوره طرح ضیافت نیز بعد از شب‌های قدر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز