خبرگزاری کار ایران

کلنگ‌ احداث جاده مواصلاتی آران و بیدگل به میدان زجاجی کاشان زده شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۶

کلنگ احداث جاده مواصلاتی آران و بیدگل به میدان زجاجی کاشان با حضور سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان بر زمین زده شد.

ایلنا - کاشان: کلنگ احداث جاده مواصلاتی آران و بیدگل به میدان زجاجی کاشان با حضور سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان بر زمین زده شد.

.به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، فرماندار آران و بیدگل عصر روز گذشته در حاشیه برگزاری این مراسم، تقارن آن را با حلول ماه مبارک رمضان به فال نیک گرفت و اطهار داشت: آران و بیدگل از منظر پدافند غیر عامل راه دسترسی به مرکز کاشان با مشکل مواجه است که با احداث این جاده این امر مرتفع می‌شود.

روح‌الله سلگی افزود: طبق مناقصه‌ای که شنبه گذشته در اداره‌ کل راه و شهرسازی استان انجام شد، با انعقاد قرارداد با پیمانکار، تا 10 روز آینده، پروژه به وی واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جاده به نوعی جاده جدید و قدیم آران و بیدگل به کاشان را به هم متصل می‌کند و در انتها با یک پل زیر گذر و عبور از خط راه آهن به میدان زجاجی در کاشان متصل می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل با بیان این که خیابان کارگر کاشان به دلیل ترافیک بالا به خصوص در هنگام برگزاری نمایشگاه مشکلاتی را برای همشهریان در پی داشته تصریح کرد: برخی نظریه‌ها بر این بود که اعتبار این پروژه صرف ترمیم و بهبود این خیابان شود اما طبق جمع‌بندی نظرات کارشناسان به ویژه کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در نهایت این طرح به تصویب رسید.

سلگی با تأکید بر فعالیت‌های عمرانی دولت‌های نهم و دهم به خصوص در زمینه گسترش جاده‌ها ابراز داشت: در 10 سال گذشته نسبت به قبل از آن در کشور سه برابر توسعه جاده‌ای داشتیم اما در این مدت در آران و بیدگل این امر به اندازه یک وجب نیز محقق نشده است.

سلگی در پایان با تشکر از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همچنین تلاش‌های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر متذکر شد: انتظار می‌رود این پروژه بدون وقفه و مشکلی تا پایان سال 92 به بهره‌برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز