خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های تیر و مردادماه سازمان رفاهی تفریحی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۷

برنامه‌های تیر و مرداد ماه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون ریال به تصویب رسید.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: برنامه‌های تیر و مرداد ماه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون ریال به تصویب رسید.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ویژه برنامه‌های این سازمان در کارگروه برنامه‌ریزی این سازمان با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و ۲۷ میلیون ریال و با جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی به تصویب رسید.

وی، کوهگشت خانوادگی، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان و مسابقات ورزشی ویژه کوی شهید ابوالفضلی را از جمله برنامه‌های اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در تیر ماه عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری جشنواره رمضان، کارگاه آموزشی مبارزه با اعتیاد، همایش انتخاب طلایی، همایش هنری از محراب تا معراج، جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و اجرای نمایش مروت نامه پهلوانی در فرهنگسراهای مهر و معراج از دیگر برنامه‌های تصویب شده در تیرماه این سازمان است.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، تولید نرم افزار گردشگری خانه‌های تاریخی ویژه گوشی‌های موبایل، چاپ کتاب عملکرد سال ۹۰ و ۹۱ سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اطلاع رسانی برنامه‌های سازمان به طور ماهیانه، نصب استند‌ها، پوستر‌ها و ارسال پیامک‌ها توسط روابط عمومی را از دیگر مصوبات برنامه‌های تیر ماه این سازمان ذکر کرد.

مهدی نادعلی با اشاره به رایگان بودن برنامه‌های این سازمان اعلام کرد: همشهریان کاشانی با اطلاع رسانی چهره به چهره به ترویج و تبلیغ برنامه‌های این سازمان بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز