خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان آران و بیدگل:

آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرآنی و ایثارگری باید بیشتر در استان و كشور معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۱

آمار بالای شهدای شهرستان آران و بیدگل نیازمند اطلاع رسانی ملی است و این میسر نیست مگر با برگزاری یادواره‌های شهدای این منطقه به‌صورت ملی تا اطلاع‌رسانی خوبی انجام شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: آمار بالای شهدای این شهرستان نیازمند اطلاع رسانی ملی است و این میسر نیست مگر در این صورت که برگزاری یادواره‌های شهدای این منطقه بصورت ملی تا اطلاع رسانی خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، فرماندار آران و بیدگل در نشست با معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به رتبه نخست ایثارگری شهرستان آران و بیدگل در کشور گفت: این شهرستان با ویژگی‌های بارز ایثار و شهادت و در طراز مقام اول ایثارگری کشور می‌طلبد تا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مطالبات خانواده‌های معظم شهدای این منطقه توجه بیشتری نماید.

«روح الله سلگی» افزود: آمار بالای شهدای این شهرستان نیازمند اطلاع رسانی ملی است و این میسر نیست مگر در این صورت که برگزاری یادواره‌های شهدای این منطقه بصورت ملی تا اطلاع رسانی خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مدون، یادواره‌هایی برای شهدا در بخش‌های مرکزی، کویرات و کل شهرستان و یادواره‌هایی برای شهدای برجسته این منطقه مانند شهید شمس آبادی (عامل ترور محمدرضا شاه پهلوی) به صورت جامع برگزار نماییم.

وی تصریح کرد: اکنون باید تلاش کنیم تا فرهنگ جبهه وشهادت برای مردم ایران زمین و بخصوص نسل جوان جاری بماند.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی در این شهرستان طنین انداز است افزود: آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرآنی و ایثارگری باید بیشتر در استان و کشور معرفی شود.

وی کسب رتبه اول کشوری آیین جزءخوانی قرآن کریم در حرم امامزاده محمدهلال بن علی (ع) از سوی شورای عالی قرآن در سال گذشته را یادآور شد و گفت: برگزاری منظم آیین جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده محمدهلال بن علی (ع) در ماه مبارک رمضان امسال و پخش زنده از شبکه‌های اصفهان و قرآن و معارف سیما باعث شده است تا آیین جزء خوانی در این شهرستان به عنوان فاخر‌ترین حرکت قرآنی کشور در رسانه‌های ملی نام برده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز