خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر نوش آباد خبر داد:

بازگشایی خروجی میدان ولی عصر کاشان به نوش آباد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۵

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد، از بازگشایی خروجی میدان ولی عصر کاشان به طرف نوش آباد خبر داد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد، از بازگشایی خروجی میدان ولی عصر کاشان به طرف نوش آباد خبر داد.

«علی طاهری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: به دنبال درخواست و پیگیری‌های فراوان مردم و شورای اسلامی شهر نوش آباد با مسوولان شورای ترافیک شهرستان کاشان، بازگشایی مسیر خروجی میدان ولی عصر به طرف نوش آباد به تصویب این شورا رسید.

به گفته وی، در اجرای این مصوبه، مقرر شد شهرداری کاشان بعد از اجرای دوربرگردان و اصلاح و تعریض بلوار نسبت به بازگشایی مسیر نوش آباد ظرف مدت دو هفته اقدام نماید.

وی تصریح کرد: جاده نوش آباد، روزانه محل تردد صد‌ها وسیله نقلیه حامل مسافرانی است که یا ساکن شهر و روستاهای شمال کاشان هستند یا در سه شهرک صنعتی واقع در این مسیر شاغل به کار هستند.

وی اظهار داشت: با بسته شدن مسیر میدان ولی عصر، رانندگان وسایل نقلیه مجبور بودند با طی مسافت دو کیلومتری از میدان شهید منتظری تردد کنند که ترافیک را به داخل شهر و کوچه‌ها منتقل می‌کند.

طاهری اظهار امیدواری کرد: با مسوولیت پذیری و اقدام موثر اعضای شورای ترافیک و همکاری شهرداری کاشان، امنیت به این مسیر برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز