خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی كاشان خبر داد:

۲ میلیون و ۷۰۰ مترمربع فرش ماشینی کاشان به خارج از کشور صادر شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۱

معاون مدیرکل و رییس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کاشان از صادرات دو میلیون و ۷۰۰ مترمربع فرش ماشینی از شهرستان کاشان به خارج از کشور طی ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

ایلنا: مدیرکل و رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کاشان از صادرات دو میلیون و ۷۰۰ مترمربع فرش ماشینی از شهرستان کاشان به خارج از کشور طی ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمدرضا آرین در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر صادرات این میزان فرش ماشیتی کاشان به خارج از کشور، طی ۴ ماه اول سال جاری ۱۷۰ هزار مترمربع کاشی گرانیتی و لعابی، ۱۲ دستگاه باسکول ثابت همکف، ۱۵ هزار دست انواع لنت ترمز خودرو، کولر آبی و بیش از ۳۰۰ هزار لیتر انواع نوشابه، گلاب، عرقیات گیاهی، آبلیموو آب آشامیدنی به خارج از کشور صادرشده است.

وی ارزش ریالی کالاهای صادراتی ار شهرستان کاشان به خارج از کشور را ۴۸ میلیون دلار اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این کالاها به ۲۳ کشور انگلستان، سوئیس، نروژ، اسپانیا، بوسنی، ژاپن، استرالیا، چین، عربستان، امارات متحده عربی، بحرین، کویت، عراق، پاکستان، افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان، گرجستان، آذربایجان و قزاقستان صادرشده است.

آرین در ادامه، نظارت و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی، بازرسی از مراکز عرضه و فروش کالا و خرید نمونه‌ها در بازار، آزمون و استاندارد سازی و کنترل صحت و دقت وسایل سنجش واحدهای صنفی و نازل جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل را از جمله، فعالیت‌های اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کاشان برشمرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز