خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در گفتگو با ایلنا:

شرکت در مراسم روز قدس راهکار نرسیدن صهیونیست‌ها به اهدافشان است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۵

هرچند اختلافاتی در بیداری اسلامی وجود دارد، ولی نباید اجازه دهیم اسرائیل از این اختلافات به نفع خودش استفاده کند و تنها راهکار نرسیدن صهیونیست‌ها به اهدافشان شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس است.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: هرچند اختلافاتی در بیداری اسلامی وجود دارد ولی نباید اجازه دهیم اسرائیل ازاین اختلافات به نفع خودش استفاده کند و تنها راهکار نرسیدن صهیونیست‌ها به اهدافشان شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس است.

اکبری در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، ضمن تسلیت شهادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، روز قدس را روز انزجار از صهیونیست و بنی اسرائیل دانست و گفت: با توجه اینکه بحث اسرائیل را به عنوان یک پادگان نظامی می‌دانیم که غرب برای جهان اسلام در دراز مدت برای رسیدن به اهداف خودش ایجاد کرده است، ملت‌های مسلمان جهان با حضوری گسترده در این مراسم این رژیم را دررسیدن به اهدافش ناامید می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان به اتفاقاتی که در نتیجه بیداری اسلامی در کشور مصر رخ داده اشاره کرد و گفت: در برهه کنونی با توجه به اتفاقاتی که در بیداری اسلامی به ویژه در کشور مصر اتفاق افتاده و فشار سنگینی به صهیونیست‌ها وارد شده مسلمانان جهان باید با برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تری حضوری فعال در مراسم روز جهانی قدس داشته باشند تا نشان دهند که اصل بیداری اسلامی و آزادی قدس شریف و اسرائیل‌ستیزی ملت‌های مسلمان همچنان سرجای خودش پا برجاست.

وی تصریح نمود: هرچند اختلافاتی در بیداری اسلامی وجود دارد، ولی نباید اجازه دهیم اسرائیل از این اختلافات به نفع خودش استفاده کند و تنها راهکار نرسیدن صهیونیست‌ها به اهدافشان شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز