خبرگزاری کار ایران

حضور امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر آران و بیدگل در مراسم روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۰

به مناسبت روز جهانی قدس جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل همگام با مردم ولایت مدار در تظاهرات روز جهانی قدس شركت نمودند.

ایلنا: به‌مناسبت روز جهانی قدس جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل همگام با مردم در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل جوانان، امدادگران و داوطلبان روزه‌دار جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل همگام با دیگر اقشار مختلف مردم این شهرستان با حضور در مراسم روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، پایبندی و وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند و اعمال وحشیانه و غیر انسانی اشغالگران صهیونیست در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین محکوم و به مبارزه حق طلبانه تا آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین تاکید نمودند.

ضمنآ امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل پوشش امدادی مسیرهای دوگانه تظاهرات از آستان مقدس امامزاده محمد هلال (ع) بن علی (ع) و آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بطرف مصلی نماز جمعه را با آمبولانس و خودروی امدادی تامین نمودند.

پیشاهنگان هلال احمر نیز با چاپ بنر و پوس‌تر در تظاهرات روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز