خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونت بازرسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان؛

مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۵

با حضور معاونت بازرسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشان انجام شد

ایلنا: با حضور معاونت بازرسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز گذشته مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان معاونت بازرسی سپاه صاحب الزمان (عج) در این برنامه اظهار داشت: تمام رسانه‌های دیداری و شنیداری دشمن می‌خواهند اعتقادات مارا خراب و فاسد کنند اما ما با کمک ماه مبارک رمضان و ماه عزاداری محرم و صفر در برابر دشمن می‌ایستیم.

محمد منتظری همچنین افزود اختلافات در کشورهای اسلامی باعث خوشحالی دشمن شده است در این میان ما مشکلات عراق و سوریه و افغانستان و مصر و پاکستان را در پیش رو داریم.

در پایان وی با تشکر از ۳۰ سال تلاش مخلصانه غلامعلی عبدالرحیمی که در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی خدمات شایانی را در عرصه سپاه و بیسج انجام داده‌اند، برادر احسان سروش را به عنوان جانشین جدید ناجیه کاشان معرفی نمودند و از همه همکاران درخواست نمودند که با ایشان کمال همکاری را داشته باشند.

لازم به ذکر است غلامعلی عبدالرحیمی از سوی معاونت بازرسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) به عنوان مسئول دفتر حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس سپاه ناحیه کاشان منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز